ovinn Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hei! Jeg er på jakt etter en LCD-Skjerm, den skal brukes til spilling, film, nett, stort sett det vanlige... Ikke mer enn 15ms Trenger ikke DVI Helst under 2k Har et skjermkort som snart skal legges på hylla, skal ha meg et sapphire radeon x800xl sannsynligvis.... Er dette da et bra valg? LCD-Skjerm Takker for svar! -Dj Ovin- Endret 29. juli 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Ingen som har denne fra før? Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Dette ser ut som en veldig god skjerm til den prisen. Og hvis man ser på produktanmeldelsene så er det ingen som har klaget på pixelfeil. Kanskje jeg kjøper meg en sånn selv når lommeboken blir litt tykkere igjen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Ja så på det, det var ingen som hadde fått med pixelfeil... bare lurte på om noen hadde noen personlige erfaringer jeg Takk for svar, Blir nok den uansett! -Dj Ovin- Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Er det no vits å kjøpe den skjermen hvis jeg har et skjermkort som dette? Radeon 9200 PRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå