Hansa92 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Topicen sier det meste... Har en Samtron 96/97P som jeg ikke syns står helt i stil med resten av "datakroken" min (se bilde)... Jeg har derfor tenkt litt på å lakkere skjermen svart i samme farge som tastaturet og det andre... Noen som har gjort dette før/har erfaringer fra det/vet hvordan det skal gjøres? (blei litt mange skråstreker der ) Er litt redd for å ødelegge den da jeg liker den veldig godt ... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Går fint det, bare husk å tett igjen alle luftehullene på sidene. En kompis ødela sin når han sprayet den, fordi han fikk mye lakk inni skjermen. Det er ikke værre enn å putte inn noe smått papir elns. Bare få det ut igjen Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 har gjort dette på en hansol fungerte fett...skrudde av bakdelen og lakkerte den..framdelen bare maskerte jeg grundig..da denne sitter godt festet til skjermen ble bra..husk mange tynne strøk gir best finish Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 har gjort dette på en hansolfungerte fett...skrudde av bakdelen og lakkerte den..framdelen bare maskerte jeg grundig..da denne sitter godt festet til skjermen ble bra..husk mange tynne strøk gir best finish Kanskje enklere å skru av dekselet ja Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 mulighet for at lakken blir sånn at du kan rive den av og fargen alt for "glinsete"? Lurer også på hva som er anbefalt til å lakke med... Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 med quick lakk kan jeg si at min lakk ikke kan skrapes av me mintre du bruker kinv....nødvendig og vaske emmnet me noe som fjerner fett først... Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 send til sandblåsing så grunner du det så lakerer du MANGE veldig tynne strøk med stor kompressor hvis du gidder hehe!!! Lenke til kommentar
petteroe Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Vil det ikke bli vanskelig å se hva du gjør da, hvis du lakkerer skjermen svart? Morten Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) tror det er snakk om dekselet som er hvitt Endret 9. august 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva med dette halvannet år gamle spørsmålet mitt? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207391&hl=svart "Latexmaling" som jeg kan rive av uten at du kan se at den har vært malt. (Grunnen er at jeg helst vil ha garantien så lenge som mulig...fattig vet du) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå