Kimble Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Noen som vet om norske webshopper som selger 120mm støvfilter? Fant noe på en dansk nettbutikk, men det virket ikke som de sendte til Norge. Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 du finner noe her http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FF120 Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Tusen takk! Akkurat noe sånt jeg leter etter Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 be dem sende i brev om du bare skal ha de, så blir det ikke så mye i porto! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du kunne jo også bare kjøpt deg et par nylonstrømper for damer og laget støvfilter av de, litt mere jobb, men tror det kommer mer luft igjennom de, enn i støvfilterene du får kjøpt. Eller stjele et par av din mor Selv merket jeg en temperatur stigning på flere grader ved montering av støvfilter, så da rev jeg de bare av igjen. Samler seg ikke så mye støv inni maskinen min lell Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Er litt støv på rommet mitt :-) Planen var å ha de forran vifta til radiatoren. Er ikke noe særlig med radiatoren full av støv tror jeg.. Får heller ofre litt luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå