Odd Logic Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har de siste ukene forsøkt å skaffe meg mest mulig informasjon om LCD-skjermer slik at jeg skal kunne gjøre et informert valg når jeg skal handle en selv.En skjerm jeg nylig har blitt svært interessert i er samsung 204t. Jeg har ikke klart å spore opp noen test av den ennå, men den får veldig god omtale fra folk som har den (se: forum på hardocp). Spesifikasjonene ser jo svært bra ut på papiret, men som de fleste vet betyr ikke det nødvendigvis så mye i praksis. Hovedproblemet for meg er likevel at - så vidt jeg veit - så finnes ikke denne skjermen til salgs i Norge ennå. Så til topic: Jeg så tilfeldigvis denne skjermen til salgs på cshop. Utifra spesifikasjonene ser det ut til å ha samme panel som ovennevnte samsung, og jeg ville derfor spørre her om noen kan bekrefte/avkrefte dette. Lillebroren P19-2 bruker samme panel som (kommende) 193p+ fra samsung så jeg ser vel dette som sannsynlig. All informasjon vedrørende skjermene nevnt i denne posten vil bli satt stor pris på. Spesielt informasjon om p20-2. Mvh Odd Ivar Lenke til kommentar
Kölsvin Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hej! Finns ett ägartest på: http://www.prad.de/board/thread.php?threadid=18511 Är tydligen en bra skärm med Överdrift. /Kölsvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå