Margarus Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) hey har nå innstalert for førstegang en servicepack 2 windows xp pro sp2 jeg har slott av alt med integrert firewall å alt det der men fortsatt så blokker den filer som folk sender til meg. det som er problemer er at nor folk sender en sang til meg på msn 7.0 så laster den så mottar jeg den men nor jeg ska opne den så kommer det opp en "sikkerhets" vindu opp der det står at filen kan være skadelig å at windows har blokkert den. eller rettere sagt slettet den for jeg finner den ikke igjen etter den meldingen. dette er veldig plagsomt. det gjelder om jeg mottar eller sender til andre sp2 brukeren. Hadde aldrig dette problemet på forrige windows verisjoner. noen som har peil på hvordan jeg kan få fjernet dette ? btw det gjelder kun musikk filer...mp3 osv legger ved et bilde av feil meldingen Endret 28. juli 2005 av Margarus Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) har det samme problemet *klø seg i hodet* edit : haken edit2: sjegget Endret 28. juli 2005 av LupeN- Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Du finner mp3'en i "Mine mottatte filer", eller du kan laste ned Mess-patchen og huke av for fjerning av "fileprotection". Endret 29. juli 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 takk for hjelpen...den funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå