Kakefyll Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) hva synes dere om mitt Aopen Kabbis? karakter fra 1 til 10.. http://img.photobucket.com/albums/v315/mr_lan/IMAG0058.jpg Endret 29. juli 2005 av Kakefyll Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 4, du skulle lakka kabinettet, ikke bare skifta ut frondøra, og så skulle du rydda bedre inni, de kablene du ikke bruker bør du ikke legge rtt med cpu, legg dem i en ubrukt 5,25 brønn eller bak hk plata. Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) det er K_Drey som har lakket kabbisn. men jeg overtar dette i dag! Endret 29. juli 2005 av Kakefyll Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Fin glans i lakken på fronten. Hadde nok ville lakkert hele kabinettet i den fargen, hvis jeg skulle gjort noe med det kabinettet. Jeg syns bildene var dårlig tatt (Dum vinkel etc.). Flere bilder har ikke skadet. Inni var det jo "ryddig", men er egentlig enig i alt det Innos skriver. Hva er den rundingen i fronten godt for? Viftehull? Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 det står en 120mm vifte bak! ska fikse mere bilder når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 4, du skulle lakka kabinettet, ikke bare skifta ut frondøra, og så skulle du rydda bedre inni, de kablene du ikke bruker bør du ikke legge rtt med cpu, legg dem i en ubrukt 5,25 brønn eller bak hk plata. Men kakefyll kommer sikkert til å ta rådene som hint, og jeg skal hjelpe han muligens med dette, er jo rot i kabbiset i forhold til det som var før jeg fikk ny disk og måtte rote fram kabler osv. Er faktisk jeg som har dette kabbiset, men kakefyll overtar dette av meg i dag. Alt som ikke brukes av kabler er lagt oppå PSU, og alt annet kan ikke stuffes bort, hvis man ikke begynner med nye kabelføring, men dette gjør da ikke jeg siden jeg henter nytt kabbis idag. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Den derre stygge cd-rom'en bør fikses Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 altså dekslet? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ja, monter eller lim på et annet i samme farge som resten. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 6/10 syns det var veldig bra lakka. men du må nokk fikse resten av kassa og.. ps.. kan ikke noen lage en sånn"felles hva gir dete kabinettet mitt tråd" i stede for alle disse små.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå