Nemkofaen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg vurderer å kjøpe meg en X-Box, men jeg lurer litt på et par ting. Håper en eller annen sjel kan forbarme seg over meg.. Kan X-box spille av VCD eller SVCD? Kan man bruke tastatur og mus på spill? (jeg liker det best) Kommer X-box som standard dvd eller må man ha den KIT-saken da? Til sist: Om jeg vil montere modchip, hvem er billigst/best på dette? Samt hvilken modchip som er best? Jeg sitter i Dublin, gidder ikke reise hjem for handlings, og her er faktisk de boksene ganske dyre. 299€ på Dixons uten at det er med noe som helst... Posten bør vel greie den biffen tenker jeg På forhånd takk Nemko [ Denne Melding var redigert av: Nemkofaen på 2002-08-02 12:00 ] Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 xbox kan spille vcd å alt det der om du hiv inn en modchip, som du kan finne oss http://www.multimediaimport.no ,du finner sikkert noen der du bor til å innstalere den for deg. Det er et firma som driver å lager en viss form for mus og tastatur, leste det en eller annen plass i Official Uk Xbox Magazine. For å få dvd på xbox må du kjøpe den kit-en ja, mange liker ikke dette, men for mæ va det en fordel, sidn æ hadde en dvd spiller fra før, å om dvd-kit-en sku ha fulgt med ville konsollen uansett blitt et par 100 kroner dyrere; penger spart... [ Denne Melding var redigert av: NoLimit_^ på 2002-08-02 12:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå