Heineoen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Er Shell V-Power verdt den ekstra prisen? Holder det å fylle V-Power hver 4. måned for å ikke få sot belegg eller burde jeg bruke det daglig? Endret 28. juli 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 HOHO vist du fyller på Hydro så har de det stoffet i bensinen fra før uten å ta betalt, hatt det mye lenger en shell :D:D Dette vet jeg av at jeg er meget god kamerat av en som driver en bunker stasjon for båt gjennom Hydro Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kjør på høyt turtall av og til så skal du se soten forsvinner uten det som informasjonssjefen i NAF kalte for "Donald Duck, super-duper-ultra bensin". Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bruk pengene dine på bedre ting enn den dyrere bensinen som inneholder stoffer a la "Lurium 42". Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) får du sotbelegg i motoren så er det motoren som er problemet og ikke bensinen, det er ikke symptomet du skal fikse, det er problemet som må fikses, dessuten har jeg sett når tankbilen kommer å fyller de lokale pumpene her, alle pumpene får samme bensinen uteom 98okt da. De har ikke en egen V-Power tank på tankbilen. så det er akkurat samme bensinen som kommer ut av v-power pumpa, svindel spør du meg. Endret 29. juli 2005 av zandro Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Hyrdo har vell også noe som kalles CleanPower. Så da kan det jo ikke være det samme. Og det er feil at V-Power ikke er forskjellig. Hvis den ikke hadde hvert det så hadde Shell vert i retten for lenge siden! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Shell V-Power funker helt sikkert ikke.! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Man kan ikke ta patent på "ingenting" (som er stoffet de har tilsatt V-Power-bensin, cleanpower, etc.). Derfor ingen rettsaker. Edit: Enten det eller at de er redde for å bli avslørt. Endret 29. juli 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det er dette som kalles å skape et behov som ikke er der bare for å tjene penger på det. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Da ser jeg at respånsen på V-Power var ganske laber ja, da går jeg nok over til vanlig Esso bensin igjen. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Heineoen: Hydro tilsetter stoffet i bensinen uten å ta betaling Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Hydro er et stykke unda der jeg bor da. Tror jeg (skal skjekke) Men Hydro selger jo Clean Power bensin også da? Hva er det da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Men Hydro selger jo Clean Power bensin også da?Hva er det da? Samma sølet, mer eller mindre. Styr unna. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hydro har ikke egne tanker med slikt de har det i all bensinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå