Gå til innhold

Det høyeste du har hoppet fra


Bøtta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoppa masse fra en klippe på rundt 10m da jeg var yngre. Kunne godt tenkt med å prøve noe skikkelig høyt en gang, men er ikke 20m direkte farlig, og gjør det ikke grisevondt uansett hvor bra du lander?

7344412[/snapback]

 

Fikk ganske vondt under beina når jeg hoppa fra 17m, men har du på deg noe på beina er det ikke farlig om du lander skikkelig. :p

Lenke til kommentar
14 meter og det var/er nok for meg..... ;)

4574076[/snapback]

Samme her. Jeg hopper ikke frivillig fra 5meteren en gang, men her var det snakk om sterkt gruppepress og en jente jeg måtte imponere.

 

Jenter blir imponert over en liten gutt som står livredd på en 14 meter høy klippe og rister i hele kroppen fordi han er så redd i ca 30 min før han til slutt hopper, sant?

Lenke til kommentar
2 Lathorv: Anker'n, innendørs? Eller vei, der er høyeste lyskorna, 11,5 tror jeg.

 

Høyeste jeg har hoppet fra, er 5 meter, men stuper også derfra. (selv om det  er morsomst å stupe fra tre-ern!

4691207[/snapback]

 

"Lyskrona" er 12.5m. Når du står på gjerdet er det 13.5 mener jeg å huske.

 

Lyskrona fra gjerdet er mitt høyeste hopp :w00t:

Lenke til kommentar

For en tid tilbake så jeg VM i klippestup på Eurosport. De stupte fra 28 meter og gjorde akrobatiske øvelser før de traff vannet (som regel med beina først da det er tryggere). Det lå et par froskemenn klare i vannet i tilfelle noen skulle lande forkjært. Det var ikke så veldig mange deltakere, så jeg går ut ifra at hvis du tør, får du være med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...