CurSe Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 10m i en alder av 11, garderoben kom ut helt øverst der avspranget var. Så dum som jeg var så trodde jeg at man måtte hoppe, det jeg så etter at jeg hadde halveis druknet var den søte lille trappa som gikk ned på siden. :!: Høyeste er rundt 5m tror jeg. Har vært på toppen av 10meteren en gang, men jeg snudde elegant da jeg så hvor forbanna høyt det egentlig er . Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 10 her, og jeg gjorde det bare pga at bruttern gjorde det. Om jeg ikke hadde gjort det så hadde han "dissa" keg hele tia.. Skal aldri gjøre det igjen, glemte å ta inn armene.. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 7 meter-- Hoppet nå i fallskjerm en gang fra 12 000 fot, og i strikk fra 90 meter.. men det teller kanskje ei Er det bare meg, eller stikker noe som ligner på en ubåt opp derifra Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 har hoppa 20 meter fra en klippe i ålesund. Hvor var det? Jeg hoppet fra klippen ute på flisneset. Vet også at det er en klippe vest for emblemsanden som er noen meter høy. Ellers så har man jo Vegsundbroa, men da må du hoppe når det er flo, hvis ikke går du rett til bånns. Hvor hoppet du? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 7 meter-- Hoppet nå i fallskjerm en gang fra 12 000 fot, og i strikk fra 90 meter.. men det teller kanskje ei Er det bare meg, eller stikker noe som ligner på en ubåt opp derifra HÆ? 5m her Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 7'ern Får da 10'ern i løpet av "sommeren"... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 10 eller 12 meter ned i sjøen fra ett eller annet berg i Lillesand Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hvordan lander egentlig dere som hopper fra 20 meters høyde? Jeg ser liksom for meg spermfabrikken mellom beina bli henslengt i et mosende møte med vannflaten. En nokså ubehagelig tanke, men siden ingen nevner det, er det kanskje ikke et problem? Jeg kjenner det til tider fra fem meter jeg da Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Hva er det høyeste du har hoppet fra nedi vannet? Hoppa fra 20meter selv *Stolt* Hvordan hopper man under vann? Hopper man opp eller ned? Endret 29. juli 2005 av audiomur Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 7 meter-- Hoppet nå i fallskjerm en gang fra 12 000 fot, og i strikk fra 90 meter.. men det teller kanskje ei Er det bare meg, eller stikker noe som ligner på en ubåt opp derifra HÆ? 5m her Se på bildet i den posten jeg quota først. Se i bakgrunnen....noe som ligner på ubåt der ja Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hva er det høyeste du har hoppet fra nedi vannet? Hoppa fra 20meter selv *Stolt* Hvordan hopper man under vann? Hopper man opp eller ned? Heia de kverulante! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Se på bildet i den posten jeg quota først. Se i bakgrunnen....noe som ligner på ubåt der ja Er en øy med et fyrtårn på i bakgrunnen Har forresten hoppet fra 11, men stupt fra 7.! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Se på bildet i den posten jeg quota først. Se i bakgrunnen....noe som ligner på ubåt der ja Er en øy med et fyrtårn på i bakgrunnen Har forresten hoppet fra 11, men stupt fra 7.! Hehe....sant. Hvis det hadde vært en ubåt og du hadde stupt mens den kjørte sonaren på full guffe ville utslaget blitt sinnsykt kraftig :!: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 0 meter.. kan ikke være i svømmehall på grunn av allergi, og er ikke akkurat mye på sjøen og svømmer Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Høyeste jeg h ar hoppet fra er 10m, et stupebrett en eller annen plass utfor oslo Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 har hoppa 20 meter fra en klippe i ålesund. Hvor var det? Jeg hoppet fra klippen ute på flisneset. Vet også at det er en klippe vest for emblemsanden som er noen meter høy. Ellers så har man jo Vegsundbroa, men da må du hoppe når det er flo, hvis ikke går du rett til bånns. Hvor hoppet du? bor i molde, men har et søskenbarn i ålesund. jeg og han hoppet fra noen klipper midt i havet utenfor slinningen vedsiden av hessa. Hvor bor du hen i ålesund? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 har hoppa 20 meter fra en klippe i ålesund. Hvor var det? Jeg hoppet fra klippen ute på flisneset. Vet også at det er en klippe vest for emblemsanden som er noen meter høy. Ellers så har man jo Vegsundbroa, men da må du hoppe når det er flo, hvis ikke går du rett til bånns. Hvor hoppet du? bor i molde, men har et søskenbarn i ålesund. jeg og han hoppet fra noen klipper midt i havet utenfor slinningen vedsiden av hessa. Hvor bor du hen i ålesund? *tenketenke* Tror jeg vet hvor du mener. Får ta meg en tur dit Jeg bor sånn omtrent på Emblem. Hvis du kjører videre fra Emblem mot Glomset, så er det visst et lite vann med noen fantastiske klipper. Aldri vært der selv, men hørt rykter. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 nice skal dit en tur neste helg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå