Gå til innhold

Det høyeste du har hoppet fra


Bøtta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv hoppa fra Landøya broa (ved Asker) for de som vet hvor det er. er mellom 15 og 20meter ned (kommer ann på hvor mye vann osv)

Stod på rekkværket å ringte politiet (de klikker når folk hopper derfra) og sier: Nå er det en galing som skal hoppe fra Broa, dere må stoppe han. jeg stod der å venta jeg da... da de endelig kom tok jeg en deglig molberger mens jeg vinka til purken :wub: holdt faen meg på å treffe den båten som skulle plukke meg opp, men det var værdt det for å se trynet på purken ass :w00t:

Lenke til kommentar
12 meter når jeg var 13 omtrent og skulle imponere et par jenter. :p

 

 

Brodern stupte fra 28 meter en gang. Men det var før nakken hans brakk.

7353243[/snapback]

Brakk han nakken når han stupte? Ble han lam etter det?

7353499[/snapback]

 

Nei, nakken brakk han når han forsøkte på en sakte, strak baklengs salto på snowblades. Han klarte seg fint da, ikke lam eller noe. :)

Lenke til kommentar
Har selv hoppa fra Landøya broa (ved Asker) for de som vet hvor det er. er mellom 15 og 20meter ned (kommer ann på hvor mye vann osv)

Stod på rekkværket å ringte politiet (de klikker når folk hopper derfra) og sier: Nå er det en galing som skal hoppe fra Broa, dere må stoppe han. jeg stod der å venta jeg da... da de endelig kom tok jeg en deglig molberger mens jeg vinka til purken :wub: holdt faen meg på å treffe den båten som skulle plukke meg opp, men det var værdt det for å se trynet på purken ass  :w00t:

7354054[/snapback]

 

Og hvorfor skulle vi fatte troverdighet til det der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...