Gå til innhold

Det høyeste du har hoppet fra


Bøtta

Anbefalte innlegg

10m i en alder av 11, garderoben kom ut helt øverst der avspranget var. Så dum som jeg var så trodde jeg at man måtte hoppe, det jeg så etter at jeg hadde halveis druknet var den søte lille trappa som gikk ned på siden.

:!:

 

Høyeste er rundt 5m tror jeg. Har vært på toppen av 10meteren en gang, men jeg snudde elegant da jeg så hvor forbanna høyt det egentlig er :blush: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har hoppa 20 meter fra en klippe i ålesund.

Hvor var det? Jeg hoppet fra klippen ute på flisneset. Vet også at det er en klippe vest for emblemsanden som er noen meter høy. Ellers så har man jo Vegsundbroa, men da må du hoppe når det er flo, hvis ikke går du rett til bånns. Hvor hoppet du?

Lenke til kommentar
Hvordan lander egentlig dere som hopper fra 20 meters høyde? Jeg ser liksom for meg spermfabrikken mellom beina bli henslengt i et mosende møte med vannflaten. En nokså ubehagelig tanke, men siden ingen nevner det, er det kanskje ikke et problem?

Jeg kjenner det til tider fra fem meter jeg da :blush:

Lenke til kommentar
7 meter--

 

 

Hoppet nå i fallskjerm en gang fra 12 000 fot, og i strikk fra 90 meter.. men det teller kanskje ei

Er det bare meg, eller stikker noe som ligner på en ubåt opp derifra

HÆ?

 

5m her :p

Se på bildet i den posten jeg quota først. Se i bakgrunnen....noe som ligner på ubåt der ja :D

Lenke til kommentar
Se på bildet i den posten jeg quota først. Se i bakgrunnen....noe som ligner på ubåt der ja :D

Er en øy med et fyrtårn på i bakgrunnen :p

 

Har forresten hoppet fra 11, men stupt fra 7.!

:cool:

Hehe....sant. Hvis det hadde vært en ubåt og du hadde stupt mens den kjørte sonaren på full guffe ville utslaget blitt sinnsykt kraftig :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
har hoppa 20 meter fra en klippe i ålesund.

Hvor var det? Jeg hoppet fra klippen ute på flisneset. Vet også at det er en klippe vest for emblemsanden som er noen meter høy. Ellers så har man jo Vegsundbroa, men da må du hoppe når det er flo, hvis ikke går du rett til bånns. Hvor hoppet du?

bor i molde, men har et søskenbarn i ålesund. jeg og han hoppet fra noen klipper midt i havet utenfor slinningen vedsiden av hessa. Hvor bor du hen i ålesund?

Lenke til kommentar
har hoppa 20 meter fra en klippe i ålesund.

Hvor var det? Jeg hoppet fra klippen ute på flisneset. Vet også at det er en klippe vest for emblemsanden som er noen meter høy. Ellers så har man jo Vegsundbroa, men da må du hoppe når det er flo, hvis ikke går du rett til bånns. Hvor hoppet du?

bor i molde, men har et søskenbarn i ålesund. jeg og han hoppet fra noen klipper midt i havet utenfor slinningen vedsiden av hessa. Hvor bor du hen i ålesund?

*tenketenke* Tror jeg vet hvor du mener. Får ta meg en tur dit :D

 

Jeg bor sånn omtrent på Emblem. Hvis du kjører videre fra Emblem mot Glomset, så er det visst et lite vann med noen fantastiske klipper. Aldri vært der selv, men hørt rykter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...