Gå til innhold

Filmsnutter med Mini 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! På sida mi har jeg lagt opp en liten film som inneholder flere småsnutter som er filmet med musteken. Den er i DivX codec for at den skulle bli mindre i størrelse, men jeg anbefaler den helst til dere med bra bredbånd siden den er på 20mb. Jeg kommer også til å legge opp mine nyeste påfunn av nye filmer som er tatt med musteken på denne sida så hold dere oppdatert hvis dere vil få med dere alt.

 

Http://home.no.net/gislen/mov/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gjelder innlegget til "Setebelte"

 

Disse filmsnuttene er ikke fra et Mustek Gsmart mini II kamera. Framerate, bildeformat og lyd stemmer ikke med spesifikasjonene, Gsmart mini II har ikke lyd. De er heller ikke i DivX-format, men mpeg. Filmsnuttene er bare bøff og bortkastet tid.

Hjemmesiden hans var et makkverk uten like, ingenting virket! Useriøs fyr.

 

23/8-2002: Filmene er nå byttet med nye som godt kan komme fra Musteken. Hjemmesiden er nå fikset og virker.

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: jstrandl på 2002-08-23 00:50 ]

Lenke til kommentar

Ehhh,,,, det er jo fullt mulig og kjøre det igjenom et div-X codec for og få filen til og bli mindre. Og et redigringsprog. for lyd og hive flere små film snutter sammen!!!!!

 

ærlig talt man... ta deg sammen!!!!

 

Herregud.. setebelte spurte ikke om meninger om siden.. Han ville bare dele filmene han har filmt med kamera sitt til de andre på forumet.. "Unskyld han da"..

 

Selv synes jeg at det er morsomt å lage litt ut av filmene.. De er jo lite gråe slik de er uten noe tillegg

 

[ Denne Melding var redigert av: aTTo på 2002-08-20 18:02 ]

Lenke til kommentar

Jeg bruker ofte bilder og filmer fra dette forumet som referanser, derfor synes jeg at bidragene burde være ekte. Filmsnuttene som det her er snakk om er ikke mulige å få til på et GSmart mini II. Hvis det ikke betyr noe for deg om opplysninger og fakts som oppgis er riktige, så er det greit nok for meg.

 

Jeg vil helst lese sannferdige innlegg!

 

23/8-2002: Filmene er nå byttet med nye som godt kan komme fra Musteken

 

Kommentarer??

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: jstrandl på 2002-08-23 00:37 ]

Lenke til kommentar

Hepp

 

Er jo litt artig og se hva man kan få til med litt redigering... synes det gjorde seg med litt musikk der jeg :wink:

Jeg foreslår to undermapper... uredigert og redigert.

Kunne jo også vært artig og sett hva andre minikameraer kan prestere, så forumsop, vis hva du kan... hehe

 

BoB

Lenke til kommentar

jstrandl:

 

Da kan du heller spørre etter det du trenger istedet for og begynne og refse på andre og komme med anklagelser!! Forresten anklagelser uten særlig bakgrunn. Det eneste må i så fall være at du ikke ante at det fantes redigeringsprog. som kunne gjøre dette.

 

Det er ting her i verden som går ann som du ikke vet om, tro det eller ei.

 

[ Denne Melding var redigert av: aTTo på 2002-08-22 22:18 ]

Lenke til kommentar

Til aTTo:

 

Først: Filmsnuttene er nå noen helt andre enn de som var der da jeg skrev første innlegg i denne tråden.

 

Jeg ville med mitt innlegg fortelle andre lesere av dette forum at filmsnuttene ikke VAR det de ga seg ut for. Det er mange som kjøper kamera seg etter å lest om dem i forumet, og de fortjener korrekt informasjon og ikke bare tull.

 

Filmene er nå byttet med nye som godt kan komme fra Musteken

 

[ Denne Melding var redigert av: jstrandl på 2002-08-23 00:38 ]

Lenke til kommentar

De gamle filmene blir slettet fra siden pga at det er ikke så stor plass på siden. Og fordi det er nye filmer som vi nå holder på å redigere. Så for som disse er ferdige skal de ut på nettet!

 

 

[ Denne Melding var redigert av: aTTo på 2002-08-25 19:44 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...