Gå til innhold

Ny PSU OCZ 520w eller Mist 500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten ulempe jeg har funnet med OCZ'en er at den blir temmelig varm.. Så neste gang jeg skal ha PSU går jeg nok for noe med én 12cm vifte fremfor 2x8cm, i håp om at det blir litt bedre sirkulasjon av det.

OCZ Modstream har 12 cm vifte og blir ikke særlig varm.Den er bygd med store luftehull som drar varmluft ut av kabinettet.Leste noe reviews der den fikk høy score for nesten lydløs og flink til å dra ut varmluft.Har den selv og er fornøyd.Avtagbare skjermede kabler,til og med ledningen til stikkontakten er skjermet :)

Lenke til kommentar

Har hatt en OCZ Modstream 520w. Det har vært noen problemer med disse (i følge Netshop). Sikringer går rett som det er. Min sendes til Netsop nå i dag. Har nå kjøpt en Tagan PSU ATX 530W Easycon. Meget godt fornøyd. Ikke så fancy som OCZ, men mer stabil og det som finnes av kontakter følger med (også 8 pin). Billigste pris finner du hos PC utstyr:

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=151678 :thumbup:

Endret av Trond B
Lenke til kommentar

Har ikke sett noen har nevnt at sikringen er gått tidligere i forumet,min har ennå ikke gått siden februar.Heldigvis er det 5 års garanti så vidt jeg husker.

Men hvis det er riktig at mange har problemer med sikringen så er det jo kjedelig.

Fikk først tilsendt 420 eller var det 450 W modstream ved en feil i stedet for 520 W,hadde heller ingen problemer med den jeg fikk feilsendt.

Tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...