Tuffeluffe Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei! Sitter og leser gjennom tester jeg kommer over, og jeg er en smule forelsket i Lian Li sitt "Darth Vader" kabinett... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=14497 Og jeg lurer på om det er litt "smart" av meg å bestille dette... Det jeg ser som veldig positivt er : Designet, kvaliteten og de testene jeg har lest gjennom... Nesten ingen som sier no VELDIG negativt... Så da vil jeg gjerne høre det fra godtfolket... Hva syns dere om dette kabinettet? Er det noe vits i å bestille dette når man kan få et Cooler Master Stacker til 400,- billigere???? -På forhånd takk- Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 synes ikke at det var spess fint jeg...Lian Li`s Watercooling case er mye finere for samme pris. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kjempekabinett. Har hatt mitt i to år, men solgte det for nokre dagar sidan, sidan hardwaren i det rauk. Veldig greit i bruk. Uttagbar hovudkortskuff, som gjer det enkelt å montere hk, god plass til å være mid-size, svært praktisk HDD-ramme, samt god kjøling på diskene (to 80mm vifter, med støvfilter forran), god plass til PSU'er som er litt større enn standard. Døra i front hindrer litt støy. Eineste som er litt irriterande er "skrangling" frå 5.25" bezela når cdromen spinner opp, men det stoppar du fort ved å kjøpe dempematte på biltema, og klistre på baksida dems, eller ved å "stramme" festene som holder dei på plass. Aner ikkje kva som er å føretrekke av PC6099B og CMStacker, då eg aldri har vært borti CMStacker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå