Batterybabe90 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har lyst til laste ned nye sanger ned på datan.. men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal laste ned.. så jeg lurte på om noen hadde ett eller flere forslag... jeg liker alt utenom classic og country musikk =D Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Rage Against the Machine - Killing in the name Ellers, les på forumet og last ned det du vil høre. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 dream theater, system of a down, children of bodom. f.eks. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Skjekk ut Emperor. Albumene er veldig forskjellige fra hverandre, så sjekk ut alle før du evt. kaster det fra deg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Her på forumet diskuterer vi ikke hva man skal laste ned. Slike diskusjoner er i strid med retningslinjene. Vi tillater ikke piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Vi tillater heller ikke brudd på åndsverksloven eller copyrighted materiale i form av musikk eller video. Norges lover tillater deg kanskje å laste ned musikk - vi gjør det ikke. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Dersom du vil diskutere musikk så gjør det uten å trekke inn nedlasting. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg