Gå til innhold

Nytt Skjermkort, hvilket skal jeg velge?

Releazme

Anbefalte innlegg

Ny maskin på vei i posten nå.

- - - - - - - - - -

AMD 1800+

EPoX EP-8KHA

512 ddr cas2

IBM deskstar 40 gb

Skjermkort??

- - - - - - - - - -

Bestilte først GainWard GeForce2 PRO/450 "Golden Sample" 64Mb, men dette var selvfølgelig gått ut av produksjon...:sad:

Var dette egentlig det rette kortet for meg (det blir nok mest spilling, men gf3 er fortsatt litt stivt i pris)?

hvilket kort burde jeg anskaffe meg?

Releazme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal også kjøpe med nytt skjermkort etter at det ble litt for varmt for mitt Voodoo 3 3000 kort.

Satser på Ati Radeon 8500, men må da vente litt før det dukker opp på nettbutikkene.

ca. 2400 kronasjer for det kortet for øyeblikket.

Sendte skjermen min inn på service før jeg fant ut at det var skjermkortet som hadde røket :smile:

Det ble 180 kronasjer ut av vindu for frakt....:sad:

Lenke til kommentar

Se på kjølingen til SUMA kortet på dagens nyheter på hardware.no. Tror du at du trenger å skifte den for å overklokke??, og hva vil du så skifte denne kjølingen med ?? Det måtte eventuelt bli en dypfryser :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

SUMA GF3 Ti200 kortet ser UTROLIG RÅTT UT. VIL HA NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

-

Er i den "heldige" situvasjonen att jeg reiser bort for en 3 måneders periode. Så jeg venter og se ati trone, når jeg vender tilbake. Ellers ville jeg ha kjøpt gf3 200ti i dag. Siden, det enkle faktum, att er en først gira, nerd så er det fette umulig og vente i 14dager, når en vil ha det i dag.

Lenke til kommentar

tar ikke sjangsen på det POW kortet. kjøper heller Gainward gf2 ti200. vil heller sitte igjen med et bra gf2 kort enn et dårlig gf3...klokker gainwarden opp et par hakk så skal den nok holde en liten stund til...:smile:

P.s. gleder meg som et helvete til maskina kommer, ikke mange dagene nå :smile::):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...