TCi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 kor lang tid sånn ca går det frå beta 1 til beta 2 kommer? eller er det noko M$ berre setter ein dato for? Beta 2 forventes i løpet av 2 kvartal neste år (2006). Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Det bli bedre til Beta 2 kommer! Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 jækla lenge til det jo. skulle ikkje longhorn komme i butikkene neste sommer da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 jækla lenge til det jo. skulle ikkje longhorn komme i butikkene neste sommer da Skulle egentlig komme til 3 kvartal ca. men nå nettopp ble den flyttet til 4 kvartal, eller nærmere bestemt "holyday" 2006. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Testa ut Vista i går og synes den var veldig stabil osv. Men jeg følte liksom ikke at det var noe vits i å ha den der når ikke alt jeg bruker til vanlig er kompitabelt. Derfor tok jeg bare å formaterte den partisjonen jeg hadde satt opp for Vista. Når jeg da skrur på pc`en står den fortsatt i lista over operativsystemer jeg kan starte opp. Hvordan får jeg fjernet det?? Ekke d bare å fjerne den fra Boot.ini Gå på kjør tast msconfig også fjerne den fra bootini Takker så mye adilr17 Da lærte jeg noe nytt og. Takker igjen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Noen som har fått nettverks-kortet på nForce2-kort til å funke? Og kanskje også vært så heldige å få lyd fra sitt SB Live! kort? Hadde jeg fått det, hadde Vista faktisk blitt brukbart. Klarer meg ikke uten Nett/WinAmp. Endret 31. juli 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tordenflesk: Lyd får jeg fra lydkortet mitt (Audigy 2 Value), men lyden blir "ødelagt" eller forsvinner helt etter en liten stund. Tror alle med Creative har det problemet. Ang nettverk, så tror jeg du finner det hvis du søker her: http://www.neowin.net/forum/index.php?showforum=83 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ang nettverk, så tror jeg du finner det hvis du søker her: http://www.neowin.net/forum/index.php?showforum=83 Fant ikke noe der. Noe spesielt der du tenkte på? Jeg får 'The Device ccannot Start' Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er betaen til både 32bit og 64bit ute? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er betaen til både 32bit og 64bit ute? Det er den samme Betaen. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hmmm, jeg fant et sted der det var to forskjellige, 64bit var en del mindre en 32bit'en og Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hmmm, jeg fant et sted der det var to forskjellige, 64bit var en del mindre en 32bit'en og Da er nok i hvert fall en av dem fake. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Den "lille" 64-bits betaen er ekte. Det er mye mindre drivere i 64-biten og wow64 er inkludert. Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har vi lyst, har vi lov (ihvertfall nesten ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå