Gå til innhold

Hvordan skaffa Windows Vista (longhorn)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, du kan gjøre som meg, ta noen MSCE- eksamener, melde deg på technet og bli betatester. Da får du alt på DVD eller adgangskoder til FTP, og får teste alt du vil. Helt gratis.

hvor kan man ta slike eksamener? hadde vært litt morro. trur ikke akkurat jeg er go nok til det men... :p

Lenke til kommentar

Jeg ser i utgangspunktet to muligheter:

1. Sommerjobb hos ett firma med MSDN abonnement som du som midlertidig ansatt kan nyte godt av. Denne løsningen er ikke spesielt enkel å gjennomføre.

2. Smøre deg med store mengder tålmodighet og vente på neste runde av Microsoft dagene. Da besøker de Oslo, Stavanger, Bergen, Trondheim og Bodø (tror jeg er alle). Smisker du tilstrekkelig med rett person der fra M$, så kan det hende at du får en kopi (siden du er så fin på håret og alt)...

Eller vente til Vista kommer i salg...

Mathan

Lenke til kommentar
Den er ikke åpen for vanlig brukere enda, altså du kan ikke laste den ned (lovlig).

Når vil den bli lovlig til nedlasting da?

Det er det sikkert ingen som vet sikkert. Det hender Microsoft har public Beta av en versjon når tiden for release nærmer seg. Kanskje blir det mulig å laste ned en tidsbegrenset versjon når Beta2 kommer?

Du går forresten ikke glipp av så veldig mye om du ikke får tak i Beta1. Den bør installeres på en egen partisjon og er mest egnet til testing og for å gjøre seg kjent med. Mye kommer til å bli forandret før release, og en Beta1 er ikke noe du bruker som hovedOS på maskinen.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva dere andre tenker, men jeg føler meg ikke spesielt kriminell av å laste ned en beta-versjon uten direkte tillatelse fra produsent. Microsoft taper absolutt ingenting ting på det siden produktet ikke er mulig å kjøpe. De tjener derimot på det siden de får informasjon om bugs, og de får kompetente brukere. :innocent:

Lenke til kommentar
Vet ikke hva dere andre tenker, men jeg føler meg ikke spesielt kriminell av å laste ned en beta-versjon uten direkte tillatelse fra produsent. Microsoft taper absolutt ingenting ting på det siden produktet ikke er mulig å kjøpe. De tjener derimot på det siden de får informasjon om bugs, og de får kompetente brukere. :innocent:

Helt enig!

er jo beta versjon av et program, som de ikke har lagt til salgs.

Gleder meg til å teste det..

Lenke til kommentar
Vet ikke hva dere andre tenker, men jeg føler meg ikke spesielt kriminell av å laste ned en beta-versjon uten direkte tillatelse fra produsent. Microsoft taper absolutt ingenting ting på det siden produktet ikke er mulig å kjøpe. De tjener derimot på det siden de får informasjon om bugs, og de får kompetente brukere.  :innocent:

Helt enig!

er jo beta versjon av et program, som de ikke har lagt til salgs.

Gleder meg til å teste det..

Det er jo helt sant det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...