C00kie4fuN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) TIL VEGIBOY: Her har jeg fikset det rødt. Tok plexiplatene i rødt også, slik at det matchet. Det ble litt tøft, det må jeg si *Edit* INNLEGG nr. 100 Endret 8. oktober 2005 av C00kie4fuN Lenke til kommentar
galskab Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 TIL VEGIBOY:Her har jeg fikset det rødt. Tok plexiplatene i rødt også, slik at det matchet. Det ble litt tøft, det må jeg si *Edit* INNLEGG nr. 100 d ble jo drit kult! Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 mye mye bedre i rødt....! Lenke til kommentar
Damination Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 lag noen spreke detaljer i aluminium Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) lag noen spreke detaljer i aluminium Det var en lur idé Jeg kan jo frese ut noen spor som jeg kan legge aluminium i. Et bilde elr noe sånt. Noe håndliknende. Noen som har skikkelige Sketchup-skills som kan legge i en hånd? *EDIT* Kommer til å sette på noen hjørnelister i aluminium og sette på høyttalerspikes på sketchuptegninga. Skal fikse det i sketchup senere i dag. Da vil det nok sakte men sikkert gli bort fra stilen på Porsta sitt kabinett. Men nå er det ut for å selge vg Endret 9. oktober 2005 av C00kie4fuN Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) JA, nå har jeg fikset mer på sketchuptegninga. For å gjøre akkurat mitt kabinett spesielt. Har ennå ikke "gravert" inn hånda. Det tar så lang tid å lage den digitalt. Får ta det senere. Har satt på hjørnelister og føtter. Hva synes dere om dette da? Jeg syns det ble litt kult jeg Endret 9. oktober 2005 av C00kie4fuN Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette ser bra ut. Stå på Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette ser bra ut. Stå på Mener du det? For jeg vil for alt i verden ikke ha et kabinett som likner på ditt. Jeg vil jo lage mitt eget, og at det ville likne på ditt var ikke mine intensjoner Så nå vrenger jeg ut alle tanker fra mitt hode. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synes de nye tegningene så ganske stilige ut jeg Lenke til kommentar
Damination Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 i svarte for noen sketch up skills sykt fett Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 i svarte for noen sketch up skills sykt fett Ja, det er vel omtrent det eneste jeg har blitt god til Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 *Klappklapp* var dritbra detta! Hjørnelistene var namnam.... Keep on moddin'! Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som vet hvordan man fjerner det svarte omrisset rund objekter. Slik at hånda jeg skal ha i plexiglasset ikke får de svarte strekene rundt? Finner ikke ut Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Prøv å høyreklikke på streken, og velg "Hide". Funker det? Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Prøv å høyreklikke på streken, og velg "Hide". Funker det? huff. jeg skammer meg.. Takker og bukker i støvet. Hvorfor tenkte jeg ikke på det Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hihi. Godt du har meg . Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Nå har jeg fått fiksa hånda i plexiglasset. Prøvde meg også på en hånd i børstet aluminium på sida. Vet ikke helt hva jeg synes om den, men det måtte prøves. Bruker du Mozilla Firefox trykk en gang på bildet så det zoomes litt. Da blir det klarere Endret 10. oktober 2005 av C00kie4fuN Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ble genialt det der Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ser ganske bra ut, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg synes det er for mye eller ikke med den hånda på siden der Men uansett hva du velger tror jeg det kommer til å se bra ut (ikke spør meg hvorfor ) Lykke til! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Enig med Sigen. Synes det er litt mye med den handa på siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå