C00kie4fuN Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Her er en link med oversikt over dimensjoner på MDF. Jeg så alle disse tidligere, men var ikke sikker på hvilken av dimensjonene som var "den mest brukte", men jeg bruker bare 12 mm på det nye kabinettet også....Noe tykkere enn det er vel ikke noe vits i. Hvis jeg fortsetter i morgen med den nye sketchup-tegningen så legger jeg den ut. (sett at jeg blir ferdig da" ). Jeg har lært av mine mange små feil.. Nå skal det forbedres til det perfekte :D Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Har tenkt til å lage noe lignende det her selv også . Jeg liker sånne "cube" formede kabinetter, som er relativt kompakte og stilrene. Men det blir nok en stund til jeg setter i gang med noe slikt da . Må i hvert fall kjøpe nytt hw først. Likte den sketchup tegningen din EDIT: Også liker jeg ideen om å ha alt det kabelrotet i bånn, også hovedkort og slikt i toppen Endret 3. oktober 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm. Den idèen minte meg veldig om min egen Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm. Den idèen minte meg veldig om min egen humm... som jeg tror jeg nevnte tidligere: Jeg satt en dag hjemme og bestemte meg for å begynne å bygge kabinett, hadde ingen erfaring og satte meg ned og tegnet. Jeg visste ikke engang om forumet til overklokking.no Uka etter fikk jeg vite om en venn som hadde gjort noenlunde det samme som meg... Men all honnør til deg!! Super idé!! Men tror nok det er mange som har gjort dette før. Prosjektet ditt ble veldig bra forresten Lenke til kommentar
GARDNR Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei der C00kie4fuN! Har Du tenkt på en løsning for USB, FireWire og evt. lyd porter i front på kabinettet? Eller lett tilgang til slike porter i det hele tatt. Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei der C00kie4fuN! Har Du tenkt på en løsning for USB, FireWire og evt. lyd porter i front på kabinettet? Eller lett tilgang til slike porter i det hele tatt. Ja, jeg har tenkt på det. Men ikke i så stor grad. Lurer litt på hvor jeg skulle plassert dette. Kanskje jeg kunne montert dette på venstre side, langt bak. Hvis jeg da får lov å ha pcen på pc-bordet av mamma, så ville det være veldig lettvint. Da kan jeg lett plugge i mp3-spiller e.l. Har du noen tanker? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Når har du tenk til å begynne på nytt da? Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Vet ikke helt.. Blir vel en gang på vinteren. Må forsikre meg om at alt blir perfekt denne gangen. Må gjøre ferdig sketchUP-tegningen først. Så får vi ta det som det kommer. Jeg skal starte på nytt, det er sikkert Lenke til kommentar
T homas Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 dette var drit kult skal kanksje lage noe lignende selv Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Ja. Da var det tid for å begynne med det nye kabinettet, i allefall sketcUP-tegninga. Selve kabinettet blir jeg som sagt å vente litt med å bygge. Har forandret litt på designet. Skal fortsatt ha handa på toppen, men den skal graveres inn i plexiplata, som sannsynligvis blir UV-reaktiv. Det blir litt lettere slik. Slenger bare ut bildene. Hva synes dere? Er det noe som burde forandres på? Tar imot all kritikk OG: De løse strekene som flyter rundt noen steder utenfor kabinettet er bare en BØG *EDIT* leif var innom Endret 8. oktober 2005 av C00kie4fuN Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det ser ut som om den nye ideen var bedre. Lykke til! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ser bra ut! Minte meg enda mer om min Lenke til kommentar
galskab Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) hva med røde vifter:love: eller bytte ut alt det blåe med rødt! Endret 8. oktober 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ser bra ut!Minte meg enda mer om min Nei huff. Nå må du slutte Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hva med røde vifter:love: Jeg kan jo prøve, og så legge ut nytt bilde. Men ikke nå. Kanskje senere i kveld Lenke til kommentar
galskab Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hva med røde vifter:love: Jeg kan jo prøve, og så legge ut nytt bilde. Men ikke nå. Kanskje senere i kveld ja! bare for å se hvordan det blir takk Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det kabinettet ditt der C00kie4fuN lignet utrolig mye på Porsta sitt ja. Du har ikke lånt litt derifra da? Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Dere vet jo hvordan mitt første så ut.. .Da liknet det nesten ikke.. SOm sagt laget jeg sketchup-tegningene før jeg visste om forum.overklokking. De endringene jeg har gjort til nå er bare for at det skal bli lettere å bygge. Det er mange som har gjort dette før. Ikke bare Porsta.... All credit for arbeidet hans. Endret 8. oktober 2005 av C00kie4fuN Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som har noen ideer til noen snacksy'e detaljer som kan gjøre mitt spesielt? Siden mange mener mitt likner på Porsta sitt.?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå