Gå til innhold

Project --<HAND>-- sketchUp v2.2


Anbefalte innlegg

Her er en link med oversikt over dimensjoner på MDF.

 

:cool:

Jeg så alle disse tidligere, men var ikke sikker på hvilken av dimensjonene som var "den mest brukte", men jeg bruker bare 12 mm på det nye kabinettet også....Noe tykkere enn det er vel ikke noe vits i.

 

Hvis jeg fortsetter i morgen med den nye sketchup-tegningen så legger jeg den ut. (sett at jeg blir ferdig da" :p). Jeg har lært av mine mange små feil.. Nå skal det forbedres til det perfekte :D :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å lage noe lignende det her selv også :) . Jeg liker sånne "cube" formede kabinetter, som er relativt kompakte og stilrene. Men det blir nok en stund til jeg setter i gang med noe slikt da :( . Må i hvert fall kjøpe nytt hw først. Likte den sketchup tegningen din :)

 

EDIT: Også liker jeg ideen om å ha alt det kabelrotet i bånn, også hovedkort og slikt i toppen ;)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Hmm. Den idèen minte meg veldig om min egen :p

humm... som jeg tror jeg nevnte tidligere:

 

Jeg satt en dag hjemme og bestemte meg for å begynne å bygge kabinett, hadde ingen erfaring og satte meg ned og tegnet. Jeg visste ikke engang om forumet til overklokking.no

 

Uka etter fikk jeg vite om en venn som hadde gjort noenlunde det samme som meg... Men all honnør til deg!! Super idé!! ;) Men tror nok det er mange som har gjort dette før. :p

 

Prosjektet ditt ble veldig bra forresten ;)

Lenke til kommentar
Hei der C00kie4fuN!

 

Har Du tenkt på en løsning for USB, FireWire og evt. lyd porter i front på kabinettet? Eller lett tilgang til slike porter i det hele tatt.

 

:cool:

Ja, jeg har tenkt på det. Men ikke i så stor grad. Lurer litt på hvor jeg skulle plassert dette. Kanskje jeg kunne montert dette på venstre side, langt bak. Hvis jeg da får lov å ha pcen på pc-bordet av mamma, så ville det være veldig lettvint. Da kan jeg lett plugge i mp3-spiller e.l.

 

Har du noen tanker? ;)

Lenke til kommentar

Ja. Da var det tid for å begynne med det nye kabinettet, i allefall sketcUP-tegninga. Selve kabinettet blir jeg som sagt å vente litt med å bygge. Har forandret litt på designet. Skal fortsatt ha handa på toppen, men den skal graveres inn i plexiplata, som sannsynligvis blir UV-reaktiv. Det blir litt lettere slik. Slenger bare ut bildene.

 

ProjectHANDTHUMB6.jpgProjectHANDTHUMB1.jpg

 

 

ProjectHANDTHUMB2.jpgProjectHANDTHUMB3.jpg

 

ProjectHANDTHUMB4.jpgProjectHANDTHUMB.jpg

 

ProjectHANDTHUMB3.jpg

 

Hva synes dere? Er det noe som burde forandres på? Tar imot all kritikk

 

OG: De løse strekene som flyter rundt noen steder utenfor kabinettet er bare en BØG :p

 

*EDIT* leif var innom :p

Endret av C00kie4fuN
Lenke til kommentar

Dere vet jo hvordan mitt første så ut.. .Da liknet det nesten ikke.. SOm sagt laget jeg sketchup-tegningene før jeg visste om forum.overklokking. De endringene jeg har gjort til nå er bare for at det skal bli lettere å bygge. Det er mange som har gjort dette før. Ikke bare Porsta.... All credit for arbeidet hans. ;)

Endret av C00kie4fuN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...