Gå til innhold

Project --<HAND>-- sketchUp v2.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må minne om at det sikkert blir mye bedre på ei :love: VAKKER :love: plate børstet stål med et lekkert display og en slot-in-DVD-rom bak (selv om den ikke vises) :p

 

 

FORRESTEN:::

 

Jeg ble selv veldig usikker nå.. Er jo mye penger jeg skal bruke på denne lille plata, og alt burde være perfekt...

 

De som mener det ikke burde være slik: Kan ikke dere ta å kopiere bildet inn i paint og bare flytte litt på hele viftestyringa dit den burde være.. Det er vel ikke så vanskelig :tease: Jeg ble litt usikker jeg :dontgetit:

Endret av C00kie4fuN
Lenke til kommentar

Personlig likte jeg best forslag nr 2, der LCD-skjermen var sentrert. Eneste andre forslag jeg kan komme på er å plassere viftestyringen helt nede i hjørnet for å få litt av den radio-looken man hadde på gamle radioer.

 

Men for all del, ikke skjær i plata før du vet at du er 100% fornøyd, og at kabbinettet har et uttrykk som representerer deg. Det er tross alt du som skal titte bort på det hver gang Cod-UE laster inn nytt kart, og tenke for deg selv; "faen for et stilig kabinett!"

 

Har sagt det før, kommer sikkert til å si det igjen; Lykke til og stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
Personlig likte jeg best forslag nr 2, der LCD-skjermen var sentrert. Eneste andre forslag jeg kan komme på er å plassere viftestyringen helt nede i hjørnet for å få litt av den radio-looken man hadde på gamle radioer.

 

Men for all del, ikke skjær i plata før du vet at du er 100% fornøyd, og at kabbinettet har et uttrykk som representerer deg. Det er tross alt du som skal titte bort på det hver gang Cod-UE laster inn nytt kart, og tenke for deg selv; "faen for et stilig kabinett!"

 

Har sagt det før, kommer sikkert til å si det igjen; Lykke til og stå på :thumbup:

taKK takk Ugly Assassin..

 

Jeg printet ut en lapp med tegningen størrelse 1:1.. En der den var som mitt eksempel, og en der den var sentrert... Så klipte jeg hull der viftestyringa skulle være.. Og stakk papirlappen på... Så fikk jeg se hvordan det var med begge eksemplene.. Jeg begynte å tvile på om 2-ern var best.. MEn når jeg fikk prøvd det in real life, syntes jeg at mitt var best :p Tegningen og irl var ikke sammenlignbare :tease:

 

Så jeg blir nok å gå for det... Det ble så skjevt hvis jeg sentrerte skjermen :tease:

 

EDIT:

 

Tusen takk Ugly Assassin. :D:D

Du har hjulpet meg masse under dette prosjektet, og gitt meg troen på meg selv når andre sier mange forskjellige meninger.. Du minner meg på at det er jeg som bestemmer :thumbup:

Endret av C00kie4fuN
Lenke til kommentar

Vist du har AV/PÅ bryter på ene siden og reset på andre blir de MYE finere :love:

 

EDIT: Leste at de var viftestyring knott på ene siden ja...

av/på knapp på andre sia da?!

 

EDIT: Slo rekorden flest innlegg i windows formet: 223 innlegg med

224 innlegg i worklogg med denne posten :)

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Synes det ble best med LCD`en sentrert, men noe som kan hjelpe på, hadde vært å lage til noe i samme utførelse og diameter som den knotten på siden :hmm:

Hva med et hull til en Juice-maskin eller sjokoladedrikk :p

 

Det hadde vært et fresht innspill i det ellers stilrene kabinettet

 

Jeg sitter faktisk akkurat nå og tester de to tegningene utenpå viftestyringen... Blir fan ikke klok... De har begge sine pros and cons

Lenke til kommentar
Vist du har AV/PÅ bryter på ene siden og reset på andre blir de MYE finere :love:

 

EDIT: Leste at de var viftestyring knott på ene siden ja...

av/på knapp på andre sia da?!

 

EDIT: Slo rekorden flest innlegg i windows formet: 223 innlegg med

224 innlegg i worklogg med denne posten :)

Jeg blir nok å ha av/på og reset under... " Meg like det enkelt" :p

Lenke til kommentar

Skulle egentli arbeide med kabbiset fra nå til helga, men ble avlyst desverre.. I morgen skulle metallplata mi være ferdig.. Jeg ville ha navnet mitt på plata, og en mann som jobber på DRAG anbefalte en mann som lager Diplomer og slikt.. Der kunne jeg få gravert inn med laser hva som helst...

 

Jeg tenkte: Det blir dyrt, men han sa det ble ganske billig så:

 

Jeg må få et endelig navn på dette prosjektet. Mener selv jeg har et håpløst navn :p Er det noen der ute med et bra forslag??

Lenke til kommentar
Beklager å måtte si dette, men tror du må begynne å vise at du faktisk gjør noe med dette prosjektet og ikke bare skriver innlegg her i forumet.

Er jo litt synd om en brukermodulator skal stenge posten pga manglende bilder og fremgang i prosjektet.

??? Nå blir jeg litt forvirret.. Jeg spør kanskje mye om hjelp til ting... Men tross alt.. Jeg bynte med workloggen for en uke siden. Og hva har jeg? En ferdig kasse som er grunnet og sparklet. Det er ikke mange som er kommet så langt på så kort tid. :dontgetit:

 

Jeg nevnte jeg skulle egentlig arbeide disse dager. Og gjøre ferdig selve kassa. (gjøre ferdig sparkling og siste lag med grunning, sette i metallplata og begynne å sette inn komponenter) MAnge prosjekter i forum som ikke oppdateres på flere uker. Jeg er nybegynner på dette og trenger hjelp til mye.. Ikke se på dette som peronlig kritikk til deg, Meendel ;)

Endret av C00kie4fuN
Lenke til kommentar

I og med at du har et håndavtrykk på kabbisset, må jo dette nesten representeres i navnet, noe som gjerne gjør det litt vanskelig. går ut i fra at du allerede har tenkt igjennom og forkastet ideer som "palm" og "handshake" av åpenbare grunner, og her jeg sitter med min STERKT begrensede fantasi kan jeg vel bare foreslå "Winston". Andre må vel også ha noen forlsag?

Lenke til kommentar
I og med at du har et håndavtrykk på kabbisset, må jo dette nesten representeres i navnet, noe som gjerne gjør det litt vanskelig. går ut i fra at du allerede har tenkt igjennom og forkastet ideer som "palm" og "handshake" av åpenbare grunner, og her jeg sitter med min STERKT begrensede fantasi kan jeg vel bare foreslå "Winston". Andre må vel også ha noen forlsag?

helt enig... Har faktisk ikke tenkt på palm og handshake.. Palm minner liksom for mye om de små håndholdte pcene:P Det må inneholde noe med hånd ja...

 

Winston?? Hva betyr det :p Hva med Churchill :!: :p

 

Det må vel være noen der ute med et bra navn som klinger

Endret av C00kie4fuN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...