Gå til innhold

Åssen føler du deg når du har abstinenser?

Feh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
med en gang jeg begynner å gå eller reiser meg opp blir jeg drit svimmel. Er det abstinenser?

Nei, det er ikke abstinenser. Det er bare at det blir for mye blod eller for lite blod i hjernen når du akkurat reiser deg, så blir du svimmel og kvalm. Har opplevd det utallige ganger, og jeg verken snuser drikker eller røyker.

Lenke til kommentar
Blir sinna bare.. Jeg er 14år nå å snuser.. mamma og pappa klikker fullstendig for det.. Men jeg elsker snusen min så jeg gir faen i dem.. Gjør det du å! :D

Hvorfor skal han gi faen?

Kanskje foreldra misliker at sønnen bruker tobakk? Du er faktisk en stor idiot. Ved å sette inn alderen der, så skulle du virke tøff. :no:

Bos5e er sjef

Du ble akkurat slengt dritt til, også takker du med og si Bosse er sjef ?

Lenke til kommentar
Nikotinen krymper blodårene midlertidig, noe som gjør at det er lettere å få blodpropp. Nikotin ER farlig!

Skal ikke nekte for det, men ikke farlig som "lungekreftfarlig"

Jeg vet dette er den 3dje posten her idag, jeg beklager det, men jeg må bare skrive her nå.

En vennine av meg så far si dø av Lungekreft, han sa han måtte hente bil nøklene sine så spruta det blod ut av munn hans, det bare spruta, fordi lungene hans ble fylt med blod og han ble kvalt av sitt eget blod :shrug:

Lenke til kommentar
med en gang jeg begynner å gå eller reiser meg opp blir jeg drit svimmel. Er det abstinenser?

Nei, det er ikke abstinenser. Det er bare at det blir for mye blod eller for lite blod i hjernen når du akkurat reiser deg, så blir du svimmel og kvalm. Har opplevd det utallige ganger, og jeg verken snuser drikker eller røyker.

Det var ikke bare akkurat når jeg reiste meg opp, var bare da det begynnte, hele tiden mens jeg stod oppreist var jeg helt ør :p Men i går var jeg på fest og røyka 20-30 røyk så nå har jeg fått en liten dose :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...