embark Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg brenner faen ikke av penger på nikotinfri snus Nei, en plass går grensa. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Omtrent som å MÅ gå på do: Rasløs som fan. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hihi. Det er jævelig å ha abstinenser. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hihi. Det er jævelig å ha abstinenser. Noe som jeg har nå, siden jeg var tom...men har akkurat vært å kjøpt meg ny snus boks...lukter GODT her nå Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ah. En ny uåpnet Prince 10'er. Eneste som er litt dumt er at jeg bare har 2 fyrstikker igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ah. En ny uåpnet Prince 10'er. Eneste som er litt dumt er at jeg bare har 2 fyrstikker igjen. Tull, du tenner på en prince, så bruker du den til og tenne på den andre. Eller sveise apperat funker fett det også. Sånn med egen gnist Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Blir sinna bare.. Jeg er 14år nå å snuser.. mamma og pappa klikker fullstendig for det.. Men jeg elsker snusen min så jeg gir faen i dem.. Gjør det du å! Hvorfor skal han gi faen? Kanskje foreldra misliker at sønnen bruker tobakk? Du er faktisk en stor idiot. Ved å sette inn alderen der, så skulle du virke tøff. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ah. En ny uåpnet Prince 10'er. Eneste som er litt dumt er at jeg bare har 2 fyrstikker igjen. ikke no stress! Bare pul røyk etter røyk etter røyk etter røyk. Jeg har slutta med røyk. Jeg ble veldig slapp og hjelpesløs de første 5 dagene, men var nok ikke så veldig avhengi, for jeg greier meg nå. snuser desverre ganske mye, men skal nok overvinne den og Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Blir sinna bare.. Jeg er 14år nå å snuser.. mamma og pappa klikker fullstendig for det.. Men jeg elsker snusen min så jeg gir faen i dem.. Gjør det du å! Hvorfor skal han gi faen? Kanskje foreldra misliker at sønnen bruker tobakk? Du er faktisk en stor idiot. Ved å sette inn alderen der, så skulle du virke tøff. Bos5e er sjef Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg sluttet for lenge siden, men jeg sliter enda med at jeg ikke klarer å holde hendene rolig. Var vant til å fikle med sigaretten, pakningen eller lightern. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noen tips til en som skal slutte etter 4 (herlige) år med røyk? Jeg klarer meg ikke i en time uten en sigarett, og vist jeg har røkt det siste i pakkningen så må jeg ha en til etter 5 minutter. Til dere som nettop har starta å røyke; slutt mens det er enkelt Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Får bare cola abstinenser jeg Skjer egenlig ikke noe spesielt, bare blir veldig rolig og holder kjeft. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noen som har testa den nye nikotinfrie snusen med pepper? eple eller lime?Hva er vitsen med snus uten nikotin? Uhm.. Ikke dø så fort? Så er jo bare problemet at det ikke er nikotinen som er farlig Poenget vil jeg tippe er at man kan snuse nikotinfri snus om man vil slutte, for å hjelpe på det "psykiske" suget. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nikotinen krymper blodårene midlertidig, noe som gjør at det er lettere å få blodpropp. Nikotin ER farlig! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Törner nesten uten min daglige dose på forum, www.hw.no ..... Endret 30. juli 2005 av play`ern Lenke til kommentar
Erren Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jøss, så mange gale folk her Røyk er dødelig, ferdig med saken Er det verdt en liten rus hvert 15. minutt? Jeg og noen venner har til og med starta en liten klubb for å få fleste mulig folk til å slutte å forpeste lufta for oss friske mennesker Hver gang vi går forbi noen som røyker hoster vi veldig fælt Har sett mange som stumper røyken etter det Ikke for godt, men de får dårlig sammvittighet for å forpeste den ngre generasjonen Særlig eldre mennesker Snus er vel en grei og passiv måte å få tobakk på.. Har ikke tenkt å begynne med det heller Til dere som snuser: pass på å slutte i tide, ellers kan dere svi bort en del av kjeften Eneste absinensene jeg har er etter å ha vært uten kjæresten min i mange dager Slår ut med armene inniblandt, og ligger og vrir meg når jeg sover Det er grusomt nok for meg Tenker på henne hele tida, akkurat som dere tenker på røyken Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jøss, så mange gale folk her Til dere som snuser: pass på å slutte i tide, ellers kan dere svi bort en del av kjeften Kilder? Bare strengen som forsvinner, besefaren min har da enda kjeften i god behold.. Ingen jeg har sett eller hørt om har "svidd bort en del av kjeften" Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nikotinen krymper blodårene midlertidig, noe som gjør at det er lettere å få blodpropp. Nikotin ER farlig! Skal ikke nekte for det, men ikke farlig som "lungekreftfarlig" Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 BTW, visste dere at det er 18-år på å kjøpe lighter. Det er det teiteste jeg har vert borti. Var på Esso i natt; Meg: Hei, skulle hatt en lighter, jeg. Kassadama: Har du bevis? Meg: På hva? Kassadama: På at du er 18. Meg: Hva skal jeg med det nå? Kassadama: Får ikke kjøpe lighter hvis du er under 18. Meg: Seriøst..? Så bare gikk jeg. Shell, my resQ! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Er ikke aldergrense, har kjøpt lighter siden jeg var 8 og tent på gress her nord på. Og ellers Men noen velger vel og ha "aldergrense" på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå