Gå til innhold

Åssen føler du deg når du har abstinenser?

Feh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir sinna bare.. Jeg er 14år nå å snuser.. mamma og pappa klikker fullstendig for det.. Men jeg elsker snusen min så jeg gir faen i dem.. Gjør det du å! :D

Har litt for mye respekt for foreldrene til at jeg kan gjøre det. Er tross alt de som gir meg 1500 kr i uka fordi jeg ikke har jobb... Gidder ikke utfordre skjebnen da, når de finner ut at mye av det går med til røyk og snus.

Tilbake til topic... Nå bare MÅ jeg ha! Er døds rastløs, og bare går rundt i sirkler i rommet mens jeg venter på at div d/l skal bli ferdig :p Så nå stikker jeg og legger meg, med en stor Probe Whiskey i leppa. Natta!

Lenke til kommentar
Det absolutt verste er å ha røyk, men ikke fyr.. :scared: Ble helt tulling en gang jeg ikke fant fyr i huset. Det endte med at jeg holdt på å svi av nesa mens jeg pumpa å sugde røyken nedpå plata på komfyren :cry:

Haha... har vært borti det før. Fikk fyr med en loddebolt :roll:

Lenke til kommentar

Viss eg har gått i fleire timer uten snus, og eg veit at eg ikkje får tak i snus på ei lita stund, beveger tunga seg heilt febrilsk oppi leppa.

Viss eg då ikkje får nikotin før eg skal legge meg, får eg rett og slett ikkje lagt meg. Eg blir sinnsvakt rastlaus og oppgitt, nesten lei meg.

Lenke til kommentar
Får et ganske lavt blodtrykk og klarer ingenting.

Jeg synes du skal benytte denne sjansen til å slutte, jeg! Hvis du fikser 5 dager(eller var det 9 jeg leste..?) uten, så bør du benytte deg av sjansen nå. Du får kanskje aldri en slik sjanse igjen.

Har nettop vært ute å røyka, så det var synd... :p skal prøve å slutte røyken, bare snuse... lettere å slutte med snus enn røyk føler jeg

Lenke til kommentar

Hodepine, sultfølelse (resulterer i konstant inntak av all slags tilgjengelige matvarer), kribling i hender og føtter, sug i magen, rastløshet, nervøsitet, irritasjon og kjappe replikker, tretthet :hmm:

Og sleng på litt "panisk-leting-etter-kanskje-en-sigarett-under-bilsetet" og "hvor-var-den-snus-boksen-med-kanskje-en-pris-igjen" leting... :whistle:

I nøden røyker selv fanden sneiper :confused:

Lenke til kommentar

Feh, du kan da vel sitte på rommet ditt og ta deg en snus?

Og så meg da, så skulle slutte å røyke. Hadde ikke røyka på 3 uker og var skikkelig godt på vei. Og så kom en kompis av meg hjem fra Spania med 2 kartonger Lucky Strike. :ermm: Jaja...

Lenke til kommentar
Feh, du kan da vel sitte på rommet ditt og ta deg en snus?

Og så meg da, så skulle slutte å røyke. Hadde ikke røyka på 3 uker og var skikkelig godt på vei. Og så kom en kompis av meg hjem fra Spania med 2 kartonger Lucky Strike. :ermm: Jaja...

Hvis Lucky Strike hadde vært den eneste røyken som finnes så hadde jeg slutta på sekundet, fordi den smaker dritt :p Fikk både røyka og snusa i går når mamma og pappa hadde lagt seg :p La meg med tidenes nikotinsjokk... herlig.

Lenke til kommentar
Kan du ikke snuse på rommet da? Det gjør jeg hele tiden og foreldrene mine vet ingenting. ;)

Jeg snuser, røyker, røyker sokker uten at foreldrene mine vet det. Eller, forskjell på og ikke vite og ikke vil vite ;)

Noen som har testa den nye nikotinfrie snusen med pepper? eple eller lime?

Tror det var smakene.

Lenke til kommentar
Hvis Lucky Strike hadde vært den eneste røyken som finnes så hadde jeg slutta på sekundet, fordi den smaker dritt :p

Bullshit!

Hva er vitsen med snus uten nikotin?
Lenke til kommentar
Hvis Lucky Strike hadde vært den eneste røyken som finnes så hadde jeg slutta på sekundet, fordi den smaker dritt :p

Bullshit!

Hva er vitsen med snus uten nikotin?

Hvis man skal slutte, bare lurer. Jeg brenner faen ikke av penger på nikotinfri snus :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...