Gå til innhold

Åssen føler du deg når du har abstinenser?

Feh

Anbefalte innlegg

Har ikke fått røyka/snusa siden søndag nå fordi mamma og pappa er hjemme, og jeg ikke er ute :p (De vet ikke, og har ikke planer om å fortelle dem). Men saken er at i dag har jeg følt meg skikkelig rar. Følelse jeg aldri har opplevd før.

Er da 5 dager siden sist jeg fikk i meg nikotin, og jeg føler et helt gedigent sug inni meg, men prøver å døyve det med godteri og potetgull. Har vært skikkelig svimmel, skjelven og rar i dag. Svimmelheten er værst, fordi med en gang jeg begynner å gå eller reiser meg opp blir jeg drit svimmel. Er det abstinenser?

Hvordan opplever du abstinensene dine? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det stort problem å gå utendørs og ta seg en røyk eller snus?

Når mams og paps sitter der ute, så er det det ja :p Gidder ikke at de skal vite det. Det de ikke vet har de ikke vondt av. Er 18, men likevel... er bare så teit. Tror jeg skal få lurt inn en snus før jeg legger meg :yes: Men veit ikke... skal se hvor langt abstinensene kan gå :D er litt artig

Lenke til kommentar
Jeg blir rett og slett skikkelig forbannet. :)

Jupp, der sier du det...

Jeg gikk rundt å leite etter snus boksen min en time i strekk på jobb...jeg var mildt sagt FLY FOBANNA :ohmy: Kjefta på alt å alle :whistle:

Etter bare 1 time uten snus :dontgetit: ?

Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil røyke og snuse foran foreldra dine når du er over 18, så bør du vurdere å flytte ut ;)

Hehe det funker helt fint, er bare denne uken, så har det vært dårlig vær, mye innesitting m.a.o. Ellers så er jeg alltid ute en tur med noen venner minst en gang om dagen, men denne uka har vært helt tragisk.

Lenke til kommentar

Jupp, der sier du det...

Jeg gikk rundt å leite etter snus boksen min en time i strekk på jobb...jeg var mildt sagt FLY FOBANNA :ohmy: Kjefta på alt å alle :whistle:

Bha, etter jeg ikke hadde hatt snus på et døgn, glemte snus boksen på jobb dagen før;)

Lenke til kommentar

Jupp, der sier du det...

Han sa ikke det.. Han sa at han leitet i 1time..

Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil røyke og snuse foran foreldra dine når du er over 18, så bør du vurdere å flytte ut ;)

Foreldra mine fant ut at jeg røyka. Ble et hælvete uten like. Har akkuart flytta ut og skal på hytte-tur med hele familien + besteforeldre og tanter og onkler. gikk til innkjøp av snusbox i sta. hehe. Tør fortsatt ikke la foreldra mine få vite at jeg ikke har "slutta" :roll:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg hadde gidd en god faen i foreldra mine om jeg var 18. Om dere får dårlig samvittighet burde dere heller slutte.

Mye bedre å bare la de ikke få vite noe. Det er sjeldent noe problem, og det er første gang jeg har vært så lenge borte fra snus/røyk siden påsketider (på hytte, ingen butikk, ingen nikotin i 9 dager). Ellers får jeg alltids lurt inn en prell om dagen, nå har de gått å lagt seg, så nå skal jeg ut på terrassen og ta en røyk, så skal jeg ta en prell når jeg legger meg.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...