TurtleMan Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei. Jeg er ute etter litt info om Pacific Blue, som er en av mine favorittserier! Hvor mange sesonger er komt ut av PB egentlig?? Er det noen som har de på PC'en? Går d an å få kjøpt DVD i butikken? (Bergen) Hvis det er noen som har de så kan dere godt gi meg en lyd på personlig mld! Men er det noen som vet sånn generelt? Hilsen TM Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det er 5 sesonger av Pacific Blue (101 episoder). Jeg har ikke klart å finne det på internett. Har heller ikke sett det på DVD noen plass. Ganske kjipt i grunn, er en av mine all-time favorites også. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 True that. Er ikke sommer før Pacific Blue går på TV Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Går ivertfall på TV2 ikveld 23.45? hvis noen vet noe mer, har de, eller vet åssen jeg kan få tak i de, vær så snill å si det her, kommer til å sjekke denne tråden hver dag! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Pacific Blue = Baywatch på sykler. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Pacific Blue = Baywatch på sykler. Amen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Pacific Blue = Baywatch på sykler. Ikke at det er noe galt i det..? Hehe. Synd, men tror jeg har begynt å vokse litt i fra Pacific Blue. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 lett underholdnig, når en ikke har noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Synes denne serien begynner å bli litt tåpelig ettersom jeg vokser til. Serien består bare av en masse klisjeer. Greit da jeg var litt mindre, men nå som historien står litt sterkere i hodet mitt, synes jeg det blir litt teit. En ting til. Det er rart hvordan politiet alltid klarer å ta igjen biler på sykkelen, men aldri folk som løper Og hvorfor alltid sykle i 1. gir? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Surfa litt rundt og kom frem til at det er gitt ut 1 sesong på dvd, og den er det franskmennene som har gitt ut. Har en side her som selger den Pacific Blue Season 1 : V1 Edit : Her er del 2Pacific Blue Season 1 : V2 Endret 29. juli 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Har snakket med en del folk på msn, og et par sier at de har hatt de men har sletta de pga han glemte å ta backup da de formaterte. Men har en igjen, men han har jeg ikke fått tak i. Har bare så lyst på de...! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Synes denne serien begynner å bli litt tåpelig ettersom jeg vokser til. Serien består bare av en masse klisjeer. Greit da jeg var litt mindre, men nå som historien står litt sterkere i hodet mitt, synes jeg det blir litt teit. En ting til. Det er rart hvordan politiet alltid klarer å ta igjen biler på sykkelen, men aldri folk som løper Og hvorfor alltid sykle i 1. gir? don't , just and you'll feel a whole lot more Endret 31. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
EDB Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 tv.com Her står det sikkert alt du trenger å vite, og kanskje litt mer, om Pacific Blue Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Synes denne serien begynner å bli litt tåpelig ettersom jeg vokser til. Serien består bare av en masse klisjeer. Greit da jeg var litt mindre, men nå som historien står litt sterkere i hodet mitt, synes jeg det blir litt teit. En ting til. Det er rart hvordan politiet alltid klarer å ta igjen biler på sykkelen, men aldri folk som løper Og hvorfor alltid sykle i 1. gir? don't , just and you'll feel a whole lot more Lol.. Er ikke så lett å ikke Og når jeg ser på PB mens jeg ender jeg opp Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 husker jeg så det en gang når det var et pågående bankran, og de måtte ha tak i EN eneste fyr som visste hvordan han kunne disable alarmen for å komme seg inn i bygningn (allerede her er det jo helt tåpelig).. Holdt på å le meg ihjel når fyren krevde at han skulle ha et 9 kvadratmeter lukket område, en laptop med en haug med spesifikasjoner osm jeg ikke husker, bortsett fra at han skulle ha 56k modem og ISDN linje... var vel kanskje 14 at the time, og jeg og pappa lo i flere minutter av det der... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) PB er og blir fett.... Kommer ikke ånkli i sommerstemning, før jeg hører den introen på tv2.... Om de klarer og sykle forbi en bil, og ikke en som løper.... Og forresten... Bare Paula Trickey og Shanna Moakler er jo grunn god nok for å se Gud bedre hvor deilige de er..... Endret 1. august 2005 av azzman Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Bumper denne gamle tråden, men noen som vet noe mer..? Som noen sa, er ikke sommer før Pacific Blue ruller på skjermen.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hehe så sant så sant.. Men kommer sikkert på tv 2 som det gjør hver sommer Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå