Pug Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hvordan kan jeg skrive inn ID3-Tag på MP3-filene mine? HAr en MP3-Spiller, men den viser bare titlene på noen av sangene. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Kan jo gjøre det fra Winamp, eller i det programmet du benytter for å rippe CD'er. (Kan også kobles opp mot CDDB så gjør den alt selv, hvis du har riktig progr) ID3 editorer anbefalt av CDDB (Gracenote) http://www.cddb.com/music/players.html?OS=win&type=id3 Rippere anbefalt av CDDB http://www.cddb.com/music/players.html?OS=win&type=rip (edit: lagt til linker) [ Denne Melding var redigert av: Freeload på 2002-08-02 11:15 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg søkte bare etter "Id3 editor" på download.com, og vips, så fant jeg noen fine og lettfattelige programmer. :smile: Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 noen som har noen tips til et programm der jeg kan senke bitraten på en mp3 fil uten å miste idv2 taggen ? 192 kbs på en mp3 fil på en mp3 spiller er overkill Lenke til kommentar
Strips Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 heh... Nei. Det er ikke for mye. Det er vel sånn rundt minimum synes jeg. Nå kommer det litt ann på headsett og greier da. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg vil heller ha et par album på en cd, en at alle filene er 192 kbs.. Lenke til kommentar
SkyCrane Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jo bedre bitrate jo bedre lyd... Det burde være opplagt hva man ønsker mener nå jeg. 192 er ikke i overkant i det hele tatt imo, det er igrunn litt i underant spør du meg. Filene tar noe mer plass, men det er noe jeg er villig til å ofre Lenke til kommentar
SkyCrane Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Et par album... det skulle ikke være noe problem det. Du har fint plass til hvertfall 5 album med 192 kbps Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Her er det snakk om mini cd-r dvs cd plater på 185mb. Dermed vil jeg presse mest mulig musikk inn på et album Lenke til kommentar
SkyCrane Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det finnes CDer i vanlig format også da...:wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå