l33t_haxx0r Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Heisann folkens. Jeg har fått den nye BETAen av Windows Longhorn, og tenkte jeg skulle installere den på min ny-innkjøpte WDC S-ATA 250GB. Men da jeg under installasjonen skal velge hvilken disk jeg vil installere til, står det at jeg ikke kan installere den på S-ATA-disken min, fordi den er ukjennelig.. Jeg har ikke installert noen drivere når jeg kjøpte disken, for jeg regna med at jeg hadde det fra før. HK: Asus A8N SLI-Deluxe, har nyeste nVIDIA chipset-driver.. Når jeg trykker på "IDE ATA/ATAPI-kontrollere" under Enhetsbehandling, kommer: NVIDIA nForce4 Parallell ATA Controller NVIDIA nForce4 Serial ATA Controller NVIDIA nForce4 Serial ATA Controller Vil ikke det si at jeg har installert driver som kan kunne takle det? Og forresten, så har jeg en sånn "trygg fjerning av maskinvare" nederst i taskbaren. Og der kan jeg faktisk "trygt fjerne" S-ATA disken.. Skjønte ikke så mye av S-ATA-guiden som er her, for det svarer ikke så mye på problemet mitt.. Forresten, jeg har -ikke- diskettstasjon heller.. edit: Får fram disken min under oppstart og i Windows. Har formatert den og greier.. Tusen takk for svar Endret 28. juli 2005 av l33t_haxx0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå