LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Timbuktu Da er vi to. Av en eller annen grunn så liker de fleste svartmetallere Timbuktu. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Timbuktu Da er vi to. Av en eller annen grunn så liker de fleste svartmetallere Timbuktu. Jeg synes Timbuktu er fengende og morsom musikk. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Demon Hunter. (Tusen takk Ø.B.) Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 opeth, satyricon og apocalyptica Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Red Hot Chili Peppers, Dream Theater og Metallica Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 System Of A Down, Audioslave og sommarfavoritten: Trang Fødsel. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hehe, einig.... Sku kanskje kjøpt den nye plata... :!: GO Trang Fødsel Endret 30. juli 2005 av ZenCo Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Timbuktu Da er vi to. Av en eller annen grunn så liker de fleste svartmetallere Timbuktu. Har bare hørt "Det Löser Seg", og begynnelsen er drit kul. Jeg digger når Timbuktu rapper. Det er litt sånn useriøs rappe stemme. Musikkvideoen hjelper og med det useriøse preget, når han smiler og nikker med hodet. Det er ikke noe 'bitch, im gonna pop a cap in yo ass' og masse rumpe bouncing. De andre to prøver å være litt for 'kule', spesielt han siste. Men når han begynner å synge starter jeg bare sangen på nytt igjen Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det det går mest i tiden er vel: Audislave Bad Religion Bjørn Berge The Cure Led Zeppelin Mark Lanegan Band Metallica Pink Floyd Queen Rage Against The Machine Teenage Fanclub Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå er det vel stort sett bare Rage Against The Machine og Incubus det går på. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 INGEN som har nevnt THE DOORS ?? Mitt favoritt band i 2 år nå, og vil være det for evig tid...... Knall originale låter, den karismatiske stemmen til Jim, den poetiske teksten osv.... Favoritt sanger: The end Queen of the Highway Spanish Caravan Touch me Strange days og Riders on the storm. Ellers liker jeg også Led Zeppelin Pink Floyd Duran Duran King Crimson Kraftwerk og The kinks. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 King Crimson og ellers: Motorpsycho Pain of Salvation Red Hot Chili Peppers Mars Volta Coldplay Radiohead Rush Pink Floyd Rolling Stones Frank Zappa Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Metallica!! Har vært det i 2 måneder nå! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Akkuratt idag går det i Lostprophets og Shortie, men skifter vel ca hver dag.. Ett band jeg aldri går lei er nok El Caco! Gidder ikke skrive opp hele listen min.. for den er laang.. Edit: Leif ødela bandnavn.. faen ta deg Leif! Endret 2. august 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er inne i min 2 Gamma Ray fase... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå