steffo33 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 av og til når jeg har høytallerne på så kommer det et lite smell i høytallerne kan dette ha noe med at subwooferen står rett under et bord med masse elektronikk og en pc rett i nærheten.Takk for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kan det være noen som slår av/på en strømbryter på samme krets som Z-5500 settet er tilkoblet? Jeg merker i hvertfall at det kommer et slags smell (ganske lavt) hver gang jeg slår av/på lystet på rommet og naborommet. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det er nok riktig som Lumted sier. Ett eller annet lager nok en liten kraft utlading som systemet tar på feil måte. Men en ting du i hvertfall har gjort feil. Den subben er ikke skjermet, så den gir fra seg magnetisk stråling. Og hvis den står for nærme eletkroniske ting, så kan det ødelegge. Spesielt harddisker. Jeg plasserte min ca 100-120 cm fra PCen og alt annen elektronikk. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ....hjem fort som f... og flytte sub vekk fra fil server..l Lenke til kommentar
rastaflettus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har samme problem. I perioder kan det være mer frekvent enn andre. Har SB Audigy 2 og sub'en er ikke i nærheten av annen elektronikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå