janfredrik Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei. Leter etter en slik kabel fordi da jeg renset mitt tastatur så ble denne ledningen til venstre klemt da jeg satt på coveret, og da må jeg bytte denne. Vet dere hvor jeg kan få tak i det? Tastaturet er Microsoft Digital Media Pro, men tror ikke dette har noe å si siden det er vel samme på alle? (beklager dårlig bildekvalitet, tatt med mobilkamera) Lenke til kommentar
pæren Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ingen mulighet for bare å lodde sammen ledningen igjen? Ellers kan du sikkert få tak i et gammelt tastatur og ta kablen fra det. Jeg vet desverre ikke om dette vil funke, da jeg er tviler på om dette følger en fastsatt standard... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Det er sikkert mulig å lodde, hadde jeg bare vist hvordan og hatt utstyr. Har et annet tastatur her, skal sjekke det i morgen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som har flere tips? Info om lodding ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå