Twinflower Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 malurva skrev: Plugin til Winamp.... http://www.ocshoot.no/lbrun/infrewa/gen_ir.dll 4987681[/snapback] Jeg har allerede prøvd den, men siden IR-porten ikke er listet opp i enhetsbehandling, og følgelig heller ikke kan tilordnes en virituell com-port, så kan jeg ikke bruke den. Ingen andre plugins heller for den saks skyld, men men. Lenke til kommentar
malurva Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Bestillte 8 september og fikk den 14 oktober.... Nå var det Intel som ikke kunne levere 2Ghz processoren... Centrino™ ALVISO teknologi Intel® 915PM Express Chipset FSB 533Mhz 15.4" WSXGA+ Skjerm 1680x1050 2.0 GHz Intel® Pentium® M 760 1024MB PC3200 (2x512MB) 400MHz 60 GB 7200 Omdr 8 MB Cache Hitachi Er godt fornøyd med 2415w etter noen dagers intensiv bruk. Den er rask, stille, god skjerm, behagelig tastatur, kjølingen kunne dog ha vært bedre. Kjører dual-boot, XP/Fedora Core 4. ATI på linux fungerer klokkerent, litt problem med driverne for Intel® PRO/Wireless 2915ABG, men det fungerer...tar gjerne imot tips. Lenke til kommentar
bajslusa Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Bestilte meg bærbar nå fra www.pc-direct.dk Navn:xx Adresse:xx post nr.:xx By:Oslo E-mail:@gmail.com Telefonnummer:0047xx Mobilnummer:0047xx Fax nummer: noter: (EAN NR. / anden leveringsadresse eller andet kan noters her): Jeg bor i Norge og skal da IKKE betale moms. Hvis dette av en eller annen grunn ikke går vil jeg IKKE bestille. Forventet leveringstid: 21-10-2005 Antal Varenummer Navn Pris 1 Zepto Znote 2415W - Value II kr 8.184,00 900102 ONLINERABAT IDAG 546,- ex. moms 100249 15.4" WSXGA+ inkl. TV-Tuner (2415Ws) 120521 1.733 GHz Intel® Pentium® M 740 130053 1024MB (2x512) DDR400/PC3200 140007 60 GB 5400 Omdr 8 MB Cache Hitachi 150017 Combo DVD/CD-RW Brænder (2x15W) 170041 NO (Norsk) (2x15W) 200401 Nero Express og WinDVD 4 software OEM 260014 Intel® PRO/Wireless 2915ABG 54Mbit 200200 Ingen operativ system ønskes 300200 2 års garanti (6 måneder på batteri) Post Danmark kr 72,00 Pr. Efterkrav (Bemærk: Post Danmark opkræver kr. 15,- i gebyr) kr 0,00 Subtotal kr 8.256,00 Moms kr 2.064,00 Total kr 10.320,00 Tror dere dette funker? Med Post Danmark og Pr. Efterkrav? Vil de bare legge til det det koster til Norge da og eventuelt norsk oppkrav? Lenke til kommentar
bajslusa Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Må si jeg syns www.pc-direct.dk var litt "jalla" Det stod på siden deres at alt var på lager så jeg bestilte derfra igår. mail jeg får tilbake er: Sitat Ja du får naturligvis leveret momsfrit, alt andet vil være ulovligt og du> bedes venligst overføre 8.484,00 Kr incl. Fragt, Zepto begynder først at > samle maskinen når du har betalt til: > > Bank: Danske Bank Glostrup - Reg.nr. 3138 konto 10002265 > > Din nye notebook forventes sendt fra Zepto ca. 22/10. Vi har desværre ikke > en nøjagtig leveringsdato. > > Lavere priser har øget populariteten på notebook og den stigende > efterspørgsel har lavet ustabile leverancer, så derfor er det svært at få > alle komponenter til samling af notebook hurtigt nok. > > Produktionen ved Zepto har lovet at tage overarbejde til alle ordrer er > sendt og vi er nede på en kortere leveringstid. > > Ordrer ekspederes i den rækkefølge de kommer ind og vi vil helst ikke > forstyrre produktionen. Som de siger i produktionen ved Zepto: Vi bygger til > vi segner J Vi håber du har forståelse for situationen, som er et globalt > problem. > > Har du spørgsmål eller ændringer til din ordre, bedes du så vidt muligt > kontakte os på mail som har første prioritet, husk venligst ordrenummer ved > alle henvendelser. > > Bedre service og hurtigere svartider, bliver resultatet hvis du som kunde > fortrinsvis kontakter os på mail. Gentagne rykkere forkorter ikke > leveringstiden, tværtimod. Jeg trodde ikke det var leveringstid på varen siden alt skulle være på lager. Jeg sendte en mail tilbake der jeg skrev at jeg ville avbestille ordre pga leveringstid. Mailen jeg fikk tilbake: Sitat Din ordre er nu slettet. Jeg har aldrig været ophidset på en Nordmand, mendet var lige før, for din afbestilling grundet vi ikke har maskinen på lager er for dårlig! Vi kan levere ligeså hurtigt som du kan lave en overførsel eller hurtigere. Vi ser frem til at betjene dig på et senere tidspunkt Når er det det ble dårlig grunn å kansellere ordre når zepto påstår at de har en vare på lager og ikke har det... Ikke har de noen form for sikkert betalingsystem (som jeg skjønte ihvertfall) heller. Forhåndsbetale inn på en konto i danmark som ikke har varene mine på lager en gang, det gjør jeg ikke. Tok heller å bestilte meg en 1559 (den som er på kampanje nå +512 RAM og 80 gig HD) fra netshop jeg. www.pc-direct.dk skal jeg ligge langt unna hvertfall. Virka ikke som de hadde noe ordentlig system på noe, ikke var det noe system i mailen de sente meg heller. Det eneste de var gode på (eller kjappe) var mailen, og takk gud for det! Jeg fikk da ihvertfall avbestilt. ...og må bare legge til: når klarer en bedrift å levere en pakke kjappere enn det jeg klarer å overføre penger (hvis jeg skjønte dansken riktig)? Endret 18. oktober 2005 av bajslusa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå