Gå til innhold

Erfaringer Zepto Znote 2415W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TurtleWax? Var det seriøst ment? Og isåfall, hvilken type? Og hvordan skal jeg polere den? :) hehe

Selvfølgelig er det seriøst. :)

Helt vanlig TurtleWax! Voks! Ikke polering!

Ta det på en klut/skjorte/håndduk og gnu det godt inn over hele overflaten. Vent til det har tørket og overflaten har blitt matt. Så tørker/polerer du av med runde bevegelser med en klut/skjorte/håndduk. Så holder den seg blank og fin! :thumbs:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt denne pcen jeg og :)

Håper jeg blir fornøyd :)

Fikk beskjed fra en fyr som heter Gerner at jeg måtte vente 3-6 dager før den ble sendt ut pga. veldig stor pågang nå.

Åssen bæreveske kjøpte du, neofix? Kjøpte Casual Pro for 295,-, håper denne er bra..

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Pc-direct så bra ut. HAr tenkt på å bestille meg en Znote 6515WD Multimedia.

- Intel 915PM/MXM Centrino™ Alviso teknologi,

- 15.4" WXGA+ med Crystal Clear View teknologi

- Nvidia Geforce Go 6600 128MB m./ VGA udgang

- 1,733GHz Intel® Pentium™ M Dothan/Sonoma processor

- 1024MB DDR400 PC3200 RAM

- 80 GB 5400 Omdr Harddisk

- 4 x USB2.0, 1 x Firewire, 1 x S/PDIF, 1 x Infrarød

- Lyd ind og udgang, 3i1 kortlæser(MMC,MS og SD)

- Intel® PRO/Wireless 54Mbit, Gigabit netkort, 56K modem.

- DVD-RW Dual brænder

- Webcam 1.3MP, Bluetooth og TV Tuner

- TV-Out (S-VHS),

- Batteritid op til 2½ - 3 timer

- Vægt kun 2.7kg, Dim:355mm(L) x 262mm(W) x 27-39mm(H)

Men har litt problemer med siden. Produktet forsvinner når jeg kommer til kassen. Noen som har bestilt fra den svenske siden ? Blir det noen forskjell ?

Lenke til kommentar

Da er den danske å foretrekke :thumbup:

Det ser ut til at det kan bli en slik:

Znote 6515WD Multimedie

- OBS Har du set testen på http://www.tweak.dk/tests2.php?id=567

- 15.4" WXGA+ 1280x800 med Crystal clear teknologi (6515WD) (100246)

- 1,733 GHz Intel® Pentium® M 740 Sonoma 533 MHZ 2MB Cache (120521)

- Zepto Original 1024MB (2x512) MB PC3200 (130060)

- Hitachi 80 GB 8MB cache 5400 Omdr. (140011)

- DVD-RW Dual layer Brænder til 6515WD ( x x / x x ) (150117)

- DK (Dansk) Tastatur til Znote 6515WD (170044)

- Intel® PRO/Wireless 2915ABG 54Mbit (højere sikkerhed på dette kort) (260014)

- Fjernbetjening til Znote 6515WDs indbyggede TV-tuner (260405)

- Ingen ( )

- 2 Års Indleveringsgaranti

- Ingen

- 15,4" Zepto® Casual pro (230031)

- Microsoft Notebook optisk trådløs mus (210008)

Pris: 9 569 DKK uten moms

Har ikke finregnet på hva det blir i norske enda. Var det 300 i frakt du sa ?

Jeg synes det ser ut som en bra PC til den prisen. Noen som har noen meninger ?

Lenke til kommentar

Hmm, hva mener du egentlig med hvordan den er å spille med? :hmm:

Nå har jeg egentlig lite spill grunnlag å bedømme den på, men jeg testet X-plane med full oppløsning og hele pakken, og det funket utmerket... Ingen lagg, ingen artifacts eller annet crap; bare smooth og deilig gfx.

Jeg skal skaffe meg Battlefield II nå snart, og da kan jeg kanskje gi litt mer info om det, har hørt BF2 er ganske krevende...

Men, nå som det er sagt; maskinen blir litt(litt altså, ikke mye) varm under bruk, så jeg håper ikke spilling over lenger tid fører til "smeltefaktor"...

Men scoren den har fått på 3dmark, er det en helt ok score, eller?

Lenke til kommentar

Sånn, nå har jeg spilt en del BF2 med lappisen; prøvde først å teste med full kvalitet og 2x anti-aliasing og litt forskjellig, men x600 kortet er nok litt i det svakeste laget for det(regne vel egentlig med det ja..).. På medium med 1024x768 funket spillet ganske bra...Holdt meg gående i tre-fire timer uten problemer :) Tastaturet fenger bra til spilling, og med ekstern mus så kan ikke jeg se noen grunn til at laptoppen ikke kan brukes til seriøs spilling,

Men; dette er nok en notebook og ikke laptop :p For etter spilling, var lappisen ganske het på undersiden. Selve cpu-delen hadde en grei temp, men der hvor jeg regner med gfx kortet sitter, var det nok et par plussgrader for mye, hehe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flott arbeid, Neofix!

Jeg begynte som student i dag, og siden det blir en god del programmering på skolen så er jeg nesten avhengig av å ha en egen pc jeg kan ta med meg.

Jeg likte veldig godt infoen du har laget, at du har fått med både posititive og negative sider osv. Finfint!

Ikke nøl med å komme med flere inntrykk du får av pc'en!

mvh

Yngve

Lenke til kommentar

Nå som du/dere har hatt pc'en en stund, fremdeles like fornøyd??

Jeg driver å ser litt på "Terminator" utgaven på pc-direct.dk nå og det ser ut som det er mye pc for pengene.

Er dvd-brenneren Dual Layer, slik at den kan brenne 8,5Gb? Er det mulig å firmware-oppgradere til dette?

Er det innebygd mic?

Har det gått greit å få igjen momsen, har kjøpet med pc-direct.dk gått bra?

Mvh.

Ken8

Lenke til kommentar

Mva var ikke noe problem:) ble trukket fra før jeg betalte; så jeg måtte kun ordne med norsk mva <- Posten er übertreg med å få sendt ut fortollingsfullmakten! Spor pakken og ring til posten. Jeg fikk min fortollingsfullmakt _etter_ at pakken egentlig skulle ha blitt sendt tilbake, men jeg fikk heldigvis en kopi fordi jeg ringte ned når jeg så at pakken var stanset for tolling....

Er kjempefornøyd med pcen; men er litt merkelig hvis en kobler til en ekstern disk/usb disk til pcen, da bruker de en god stund på å finne de interne drevene(cd/dvd) ved boot, sikkert fordi den søker opp eksterne disker også via bios. Kan vel egentlig være positivt det også, siden du da kan boote opp med en usb-pinne.

Når det gjelder dvd brenner, kan den brenne DVD+r DL :)

Er ikke innebygget mic :(

+ La merke til at det faktisk er et lite hakk i skjermen min!!!! Trodde først det var en død pixel, men hvis jeg ser "bak" overflaten på skjermen, er det alle pixler aktive bak + at jeg kan føle hakket fysiskt med fingeren. Vet ikke om det er jeg som har forårsaket den, men den er irriterende :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har bestilt og nettopp fått meg en slik selv.

Jeg bestilte riktignok fra netshop, og der het den EDL70.

Men hvor faen er tv-tunern?

Der pluggene skal være, er det bare et deksel.

Er det meningen at jeg skal pirke det ut selv?

Slik ser det ut: (tatt fra en tysk side)

http://www.notebookjournal.de/storage/show...ge42d91a90aae7f

---------------------

Edit:

Det var visst bare å rive dekselet forsiktig av. Det var en myk plastbit som var limt på.

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar

Jehepp...har da bestillt en 2514W.

Flere faktorer avgjorde, f.eks prisen, behovet, tv-kort(har ingen tv), div. tester på nett, kompisers erfaringer og erfaringer her på Forumet...takk.

Den dumper ned i posten iløpet av uka som kommer, og jeg skal returnere med førsteinntrykk.

Endret av malurva
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...