Nattefrost Productions Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei eg er ny her. Eg er dansk, men prater litt norsk og da. uansett er det vel mest nordmenn her ikkje sandt? I mandags kjøpte eg et Sony DCR-DVD203 videokamera. Eg har lest den veldig fine beskrivelsen av videoredigering, men får likevel spørre da. Eg søker et gratis programm som kan klippe mine MPEG4 filer i biter (Med lyd altså) Vil også gjerne at det er mulig å sætte sammen flere klipp (Forskjellige MPEG filer) og evt. med fades. Eg prøvde Movie Maker fra Windows, men fattet ikkje så veldig mye av det. Hvad skal eg bruke? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 HVis du ikke skjønner så veldig mye av WMM er det ikke så mange programer som kansje er til hjelp. men er ikke sikker på så veldig mange redigeringsprog. fra Dvd kameraer. Lenke til kommentar
Nattefrost Productions Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) HVis du ikke skjønner så veldig mye av WMM er det ikke så mange programer som kansje er til hjelp. men er ikke sikker på så veldig mange redigeringsprog. fra Dvd kameraer. Takk. Okay eg får forsøke litt mer med Movie maker da. Eg kopierer direkte fra DVD drevet på PC'en. Eg får prøve litt mer. Endret 28. juli 2005 av Nattefrost Productions Lenke til kommentar
adonis Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Pinnacle Studio 9 er et annet program som er nokså enkelt å bruke. Her er det også en egen funksjon for å hente inn video fra DVD-kameraer. /Øystein Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg vil råde deg til å kjøpe ett program (ikke nødvendigvis de dyreste) og dermed for du mange nye muligheter! Lenke til kommentar
Nattefrost Productions Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Takk for hjelpen. Har prøvet WMM2, men det går konstant ned, så eg vet ikkje helt, men eg får prøve Pinnacle da, om det ikkje er så vanskelig å bruke. Lenke til kommentar
andm Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nesten alle redigeringsprogrammer har 30-dagers prøverversjoner som du kan laste ned fra hjemmesidene. Prøv disse, sammenlign og se hvilket som passer deg og dine behov, før du velger deg et program for å kjøpe. Lenke til kommentar
Smork Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg også får ikke til og kopiere video'er fra camera... Skal prøve Pinnacle Studio 9 nå og se om det virker Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg også får ikke til og kopiere video'er fra camera... Skal prøve Pinnacle Studio 9 nå og se om det virker Føler mer forplikta til å spørje: Nytter du firewire eller USB? Nytter du USB, slutt med det og kjøp firewire-kort og -kabel. (For meir info om dette, søk på forumet, ettersom det har vorte diskutert mykje dei siste tre månadane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå