Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mozilla Firefox trøbbel


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Bygget ny pc for noen uker siden. P4 med Asus HK og skjermkort.

 

Når jeg bruker Firefox som nettleser blir maskina uendelig treg å slå av, jeg får heller ikke åpnet mailkontoen (online) min. Har brukt siste oppdatering på Firefox (1,06).Maskina henger seg lett

 

Etter å ha avinstallert firefox er alt ok. Her to andre maskiner hvor Firefox virker ok.

 

Noen der ute som har vært borti noe lignende?

 

 

MVH

 

BIG BOY

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Kjører selv med Asus HK & skjermkort med Firefox1.06 som nettleser. Men, kan ikke si at jeg har opplevd noe liknenede. Du er sikker på at du ikke virus elle noe..

Det kan vel også være noe med Tilkoblingsinnstillingene under Verktøy-Instillinger-Generelt. Sjekk at det er huket av ved Automatisk gjennkjening av innstillinger.

Lenke til kommentar

Hei jes74

 

 

Tror ikke at det er virus. Som online-abbonent kjører jeg siste utgave av Norton, og er rimelig tilfreds med den.

 

Har egentlig aldri vært helt fornøyd med den nye pc,en. Den gamle virket mye mere stabil. Kjører intel P4 640 3,2 ghz på Asus P5AD2-E PREMIUM hk, skjermkortet er et Asus Geforce 6800 GT 256 mb. Hd er en Samsung SpinPoint 200 GB sata II. Dette mener jeg i utgangspunktet skulle borge for en stabil maskin. Det eneste jeg er usikker på er minnet som er Kingston DDR2 Hyper X PC 5400 1024 MB CL 4, satt i Dual Channel.

 

Er det noen som har erfaring med en slik konfigurasjon hadde det vært fint å høre andres erfaring. Fint om noen som bruker disse minnebrikkene også ville svare.

 

Skal forsøke Firefox igjen og sjekke de tilkoblingsinnstillingene som du foreslår.

jes74

 

MVH

 

BIG BOY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...