Gå til innhold

Nas-konsert 3. august på Rockefeller, kommer DU?

Oovz

Anbefalte innlegg

Yeah...

Ikke lenge igjen til en av hiphopens virkelige legender kommer til Oslo nå! Personlig gleder jeg meg som en liten unge, hvis jeg får høre NY State of mind/The world is yours live kommer jeg til å dø som en lykkelig mann. Vet det er mange som ikke liker hiphop her, men Illmatic-skiva er noe av det beste som noen gang er laget innen sjangeren. Så, skal du på konsert den 3. August?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det kan jeg. Men du kunne fortsatt ha spart deg. Jeg personlig synes det blir litt unødvendig med sånne kommentarer. Har ikke noe imot en saklig diskusjon ang. musikken, men herre, du må innrømme at du ikke vil noe annet enn å provosere når du skriver sånt.

Lenke til kommentar
Er det fortsatt mulig å få tak i billetter? NAS er min all-time favoritt når det gjelder rap/hip-hop... Er få som overgår han.

Jada, det tror jeg. Jeg har iallefall ikke kjøpt billetter ennå. Er faktisk ikke mange acts som selger ut Rockefeller før konserten har begynt...Kan sjekke om det fortsatt er billetter.

EDIT: Jepp, er ledige billetter. Du finner dem her.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Er det fortsatt mulig å få tak i billetter? NAS er min all-time favoritt når det gjelder rap/hip-hop... Er få som overgår han.

Jada, det tror jeg. Jeg har iallefall ikke kjøpt billetter ennå. Er faktisk ikke mange acts som selger ut Rockefeller før konserten har begynt...Kan sjekke om det fortsatt er billetter.

EDIT: Jepp, er ledige billetter. Du finner dem her.

Tiësto var solgt ut over 1 måned før ;) takk for link *ringe til kompiser og spørre om de blir med*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...