Oovz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Yeah... Ikke lenge igjen til en av hiphopens virkelige legender kommer til Oslo nå! Personlig gleder jeg meg som en liten unge, hvis jeg får høre NY State of mind/The world is yours live kommer jeg til å dø som en lykkelig mann. Vet det er mange som ikke liker hiphop her, men Illmatic-skiva er noe av det beste som noen gang er laget innen sjangeren. Så, skal du på konsert den 3. August? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nei, er ingen stor fan av NAS. Synes han er direkte kjedelig. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nei, er ingen stor fan av NAS. Synes han er direkte kjedelig. Deluxe. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Skal pisse på folka i køen.. (overse innlegget) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Skal pisse på folka i køen.. (overse innlegget) Hva faen var det nødvendig for? Satans troll. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) kan du ikke lese? Skal pisse på folka i køen.. (overse innlegget) Endret 28. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Jo, det kan jeg. Men du kunne fortsatt ha spart deg. Jeg personlig synes det blir litt unødvendig med sånne kommentarer. Har ikke noe imot en saklig diskusjon ang. musikken, men herre, du må innrømme at du ikke vil noe annet enn å provosere når du skriver sånt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Skate4life har fått advarsel og vil ikke være å se på en ukes tid. Lar postene stå som bevis. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Skulle gjerne vært der.. NAS har en del bra Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er veldig klar for å dra ditt, men det ser ikke ut som om jeg får tid Hadde vært konge å fått meg seg den konserten.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er det fortsatt mulig å få tak i billetter? NAS er min all-time favoritt når det gjelder rap/hip-hop... Er få som overgår han. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Er det fortsatt mulig å få tak i billetter? NAS er min all-time favoritt når det gjelder rap/hip-hop... Er få som overgår han. Jada, det tror jeg. Jeg har iallefall ikke kjøpt billetter ennå. Er faktisk ikke mange acts som selger ut Rockefeller før konserten har begynt...Kan sjekke om det fortsatt er billetter. EDIT: Jepp, er ledige billetter. Du finner dem her. Endret 29. juli 2005 av Oovz Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Dette blir en stor kveld, hvis godeste NAS møter opp da Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er det fortsatt mulig å få tak i billetter? NAS er min all-time favoritt når det gjelder rap/hip-hop... Er få som overgår han. Jada, det tror jeg. Jeg har iallefall ikke kjøpt billetter ennå. Er faktisk ikke mange acts som selger ut Rockefeller før konserten har begynt...Kan sjekke om det fortsatt er billetter. EDIT: Jepp, er ledige billetter. Du finner dem her. Tiësto var solgt ut over 1 måned før takk for link *ringe til kompiser og spørre om de blir med* Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 You shall NOT see me there. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Eg skal ikkje på Nas-konsert 3. august på Rockefeller. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 jeg vill meget! men det er så mye annet å gjøre! har faktisk planer om å mate ender! Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Og da skjedde det vi alle regnet med. Han kommer ikke, konserten er avlyst Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det suger, han avlyser jo faen meg hele tiden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå