Necleto Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei alle der ute. Skal handle nye komponenter og lurer på om Asus A8N SLI Deluxe er et bra hovedkort, både til vanlig bruk og sånn overklokkings-messig? hvis ikke, noe bedre forslag til samme pris? Skal bruke hovedkortet sammen med en AMD Athlon 64 3200+ Venice, Corsair TwinX PC3200 og et GeForce 6800 Ultra som jeg ikke har bestemt meg for hvilken produsent enda... Takker og bukker for svar. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15668 Anbefaler deg å lese den. Som du ser er det ikke bra å klokke med. Vil anbefale deg DFI Lanparty Ultra/SLI. Koster litt mer, men mye bedre. Edit: Vil også anbefale deg noen BH5 brikker. De er ikke så dyre, og de klokekr veldig bra med høy vDimm. Noe som DFI korta kan gi. (Opp til 4.0v) Endret 28. juli 2005 av BaX Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 ja, hehe...artikkelen kom rett etter jeg hadde postet eller noe... Hvordan ser jeg om brikker er BH-5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå