sKRud Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei Er det noen som har en liste over hvilke auksjonsider som er mest populære i skandinavia? Begynner å bli dritt lei QXL.no nå! Driver med salg der, å finner meg ikke i å betale så mye i gebyr for å få varene solgt. Håper det er noen som har en fin liste. Hvis det er av noen betydning selger jeg elektronikk. på forhånd takk. Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 i sverige benytter mange seg av tradera.se Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Har bruk dem tidligere, men de godkjenner ikke at jeg selger fm-sendere. Det gjør selvfølgelig qxl... De er bare ute etter pengene til alle brukerne. Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 vel,det kan jeg jo forstå da ell elektronik i salg i EU/Eøs skal være CE godkjent,og det er jo ikke mange av disse som er det. De er jo heller ikke tilatt brukt,slik at de sikkert ikke vil villede brukerne sine,forståelig nok. Torget på finn.no koster 25 pr annonse,du klarer sikkert å selge noen pr annonse også,slik at det alikevel blir billigere enn feks Qxl. Det er jo også en rekke newsgrupper lagd med tanke på salg,prøvd de? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 hvilke news grupper har du i tankene da? vet ikke om særlig mange (som funker vel og merke)..? Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hva med å prøve no.annonser.audio-video, no.annonser.diverse med flere, finnes garantert tilsvarende danske,og svenske grupper også Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 fant en fin oversikt over sider her: Open Directory Den inneholder mange av de størresidene i skandinavia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå