Gå til innhold

Tilbakemelding på sommerens programmering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, han har faktisk endret litt da!

Problemet ditt er ikke at det ikke er xhtml og at det ikke validerer.

Vel valideringa er et problem, men det å bruke tabeller til layout er helt ulogisk.

Du har forøvrig inget behov for xhtml på siden din :) html4.01 er toppers!

Blir litt rotete som mange påpeker, ville prøvd å skille ut overskiriftene på hvert innlegg med litt farge!

Decline: Er ikke så fornøyd med at du belønner dårlig koding :realmad:

Skikkelig kode betyr ikke mangel på bilder, er bare "inn" med litt minimalisme nå...

De fleste har faktisk endel bilder å grafikk på sidene sine :\

Lenke til kommentar
Har planer om å endre litt til skikkelig xhtml utover høsten.

Holder at du skriver den om til skikkelig HTML, med mindre du har en spesiell grunn for å bruke XHTML. :yes:

Edit: Der var side to og Orsus' mening om det samme ja. :blush:

Endret av AfroDude
Lenke til kommentar

Koden VAR php-nuke. Har endret ALL kode, og sammenligner du opp mot en nuke vil du finne endringer i samtlige seksjoner. Men er riktig er at det er basert på en nuke klone for to år siden :)

Men denne tråden var vel ikke for å si hva siden min er, men ang. tilbakemeldinger. CMS systemer kan brukes på to måter. Metode nummer en er å bruke systemet slik det er originalt og evt. laste ned ferdige modifiseringer. Metode nummer to er å utvide, endre og "leke" med systemet slik at det blir alt annet enn et ferdig origianlt system.

Selv har jeg valg å endre systemet skikkelig, men er overhodet ikke ferdig. Er det nødvendig at divs skal innføres for at folket (og folket er mine lesere), så skal jeg gjøre mitt for at så skal skje :)

Endret av TrashMaster
Lenke til kommentar

Start heller på å lage den semantisk korrekte og validerte versjonen nå du, så kan du heller få tilbakemelding på dét. Det er som Lagwagon2 sier; det er såvidt du har laget den selv, iom. at både utseendet og koden ikke er selvgjort, men bare modifiserte versjoner av en mal og PHPNuke.

Og Lagwagon2:

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur.
Endret av AfroDude
Lenke til kommentar
det er såvidt du har laget den selv, iom. at både utseendet og koden ikke er selvgjort, men bare modifiserte versjoner av en mal og PHPNuke.

annet enn av samtlige hovedfunksjoner er programmert av meg og et par andre folk. bl.a. finnes verken nyhetsmodulen vi bruker i original nuke, samme gjelder systemene våre for flere templates på forskjellige nettstedsdeler. Produktsystem finnes ikke, og det samme gjelder releaselister.

Lenke til kommentar

Rareste kodinga eg har sett på lenge, spesielt i begynnelsen:

<title>GamersMix.no - alt om spill på ett sted!</title>    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
       "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
     <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="no" xml:lang="no">
<table align="left" width="750" cellpadding="0" cellspacing="0">
 <tr>
 <td width="0" bgcolor="#fff"></td>
   <td bgcolor="#ffffff">

<head><META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="GamersMix.no  ">
<META NAME="KEYWORDS" CONTENT=" nyheter, anmeldelser, skjermbilder, spilltrailere, trailere, filmer, demoer, spilldemoer, juksekoder, topplister, releaselister, spillreleaselister, spill, games, game, halo, microsoft, xbox, sony, playstation, nintendo, revolution, 123 spill, 1001 spill, gratis spill, pc spill, ps2 spill, online spill, 1001.spill, 1 2 3 spill, mobil spill, spill gratus, 123-spill, barne spill, geografi spill, xbox spill, sol spill, web spill">

<meta http-equiv="imagetoolbar" content="no">
<meta HTTP-EQUIV="EXPIRES" CONTENT="0">
<meta NAME="RESOURCE-TYPE" CONTENT="DOCUMENT">
<meta NAME="DISTRIBUTION" CONTENT="GLOBAL">
<meta NAME="AUTHOR" CONTENT="GamersMix.no">
<meta NAME="COPYRIGHT" CONTENT="Copyright (c) 2004-2006 GamersMix.no">
<meta NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, FOLLOW">
<meta NAME="RATING" CONTENT="GENERAL">

<link REL="shortcut icon" HREF="favicon.ico" TYPE="image/x-icon">
<LINK REL="StyleSheet" HREF="CSS.css" TYPE="text/css">
<script type="text/javascript" src="includes/blockscript.js"></script>

</head>

<title> før DOCTYPE og <head>???

<table> før <head>!!??

Etter <head> kjem det heller ingen <body>.

Endret av objorkum
Lenke til kommentar

orsus, det var faktisk ikke helt seriøst ment det ja sa, ihvertfall ikke på den måten. Da jeg sa "in", mente jeg egentlig at det er "den nye standarden" bare med en sarkastisk vri på de ekstreme som egentlig ikke har annet å gjøre enn å bruke tiden på å mase om dette...menmen.

Synes det fremsto som om du hadde laget alt selv. Og etter å ha sett bedre på dette tviler jeg på at du greier å endre noe særlig uansett, både design og kodemessig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...