TrashMaster Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Mens enkelte kan kose seg på Kreta med mange varmegrader har jeg brukt sommeren bak dataskjermen. Babyen min, som jeg helst kaller siten, har blitt 1,5 år gammel. Heldigvis er "bleieperioden" over og "babyen" har vokst fra de verste barnesykdommene. Adressen til babyen min er GamersMix.no ogv jeg har brukt såpass mange timer de siste ukene på endringer nå, at jeg omsider ønsker feedback på siten igjen. Alt mulig som er: - Bra - Greit - Dårlig - Eller noe annet vil jeg høre om! Håper dere tar dere tid til å gi meg litt tilbakemeldinger Fortsatt god sommer. Endret 28. juli 2005 av TrashMaster Lenke til kommentar
Decline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Heisann! Pen side i grunn. Du har vært litt original på menyene, og det er rene, pene farger. Menyen tar oppmerksomhet som den skal. Selv ville jeg nok skrevet Gamersmix.no helt i hvitt, istedetfor blått med hvit outline da dette kan forverre lesbarheten, noe som ikke er ønskelig på en logo. Spørsmålet er vel også hva som ser best ut rent grafisk. Godt å se noe annet enn css oppbygde sider uten grafikk her. Men når jeg først er inne på området, så har du også (i likhet med meg) brukt tabeller, ikke css divs som visstnok er "in" for tiden. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Så litt for glorete ut for min del, litt mye "win-xp-look". Så mye grafikk/reklame at jeg ikke visste hvor jeg skulle sette øyene. Litt uoversiktlig. Decline: "in" du liksom ;> Endret 28. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Takk for tilbakemeldinger! Mottar gjerne flere? Synes faktisk ikke at det er såpass mye reklame (jobber faktisk fulltid på siten). Definerer vi reklame likt? Det jeg definerer som reklame er 768x150 toppbanner, 140x350 banner i høyre og venstre mark. Samt 468x400 banner helt i bunn. Mottar gjerne flere feedbacks! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Trodde den britisk top10 var reklame, tok feil. Men syns alt i alt det ble for mange "vinduer" - uoversiktlig bare. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Yee! Er akkurat slike ting som er interessant for meg å vite. Slike ting gjør at jeg kan forbedre det totalte tekniske produktet. Så får det journalistiske produktet komme enda sterkere Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jeg syns den var fin jeg. Jeg savna datoer på nyhetene. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 jeg syns den var fin jeg. Jeg savna datoer på nyhetene. OK. Dato finner du hvis du klikker på "Les mer", men mener du da at datoen burde være klar på forsiden? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Akkurat det kan han ha rett i - det ble mange bokser. Prøv kanskje med noen form for mykere overganger eller andre rundere former? Men hvorfor viser dere akkurat britisk topp 10 på forsiden, hvorfor ikke norsk? Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Akkurat det kan han ha rett i - det ble mange bokser. Prøv kanskje med noen form for mykere overganger eller andre rundere former? Men hvorfor viser dere akkurat britisk topp 10 på forsiden, hvorfor ikke norsk? Årsaken til britisk er litt rettighetsproblematikk med å promotere VG lista. Videre finnes det ikke en norsk liste for alle konsoller som legger sammen salg for hvert spill. Derfor er det enklere å bringe en britisk, i stedet for seks norske. Har allikevel de norske listene under topplistesiden. Flere tilbakemeldinger og tips`? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Trenger ikke bokser da, hva med litt mindre "objekter"? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Grufullt! Rett og slett horibelt! Jeg har ikke sett så dårlig koding siden forrige århundre. Siden var jo for så vidt glorete nok, kan man si, men kodingen? Oi oi... Varsellampen er tent!! Enten ville jeg overlatt hjemmesnekringen til noen som kan det, eller så ville jeg ha lært meg det... Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Huffda . Du reagerer vel ikke tilfeldigvis vel på at siden ikke er helt kompatibel mot xhtml tilfeldigvis? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Huffda . Du reagerer vel ikke tilfeldigvis vel på at siden ikke er helt kompatibel mot xhtml tilfeldigvis? Det er vel heller det at du bruker tabeller til design. Du skriver i en test av den nye PSP-fastvaren at "Nettsteder som ikke er tilpasset konsollen blir vanskelig å se." Tipper jeg rett hvis jeg sier at din egen nettside er en av disse sidene som blir vanskelig å se? Jepp, tenkte nok det. Derfor skriver vi semantisk korrekt (x)html. Om du skiller innhold fra utseendet ved bruk av skikkelig (x)html og css, er jeg temmelig sikker på at siden din kan vises, og brukes, i de aller fleste nettlesere. Endret 29. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Joda, men er vel rimelig mange sider som bruker tabeller fortsatt. Har planer om å endre litt til skikkelig xhtml utover høsten. Forresten! Gikk greit å se siten på PSP Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...amersmix.com%2F Hvordan får du det til? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du slo til og med forsiden til vg.no, med 200 feil :!: Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Du slo til og med forsiden til vg.no, med 200 feil :!: Er dessverre fullt klar over det, og årsaken er såre enkel: Server kjører en encoding, systemet mitt kjører to. Opprinnelig er serveren relativt slem slik at vi er nødt å bruke for mellomrom, i stedet for et ekstra space. dette er en av tingene det reageres mest på her Men andre tilbakemeldinger & tips til selve siden. At den ikke er xhtml valid er jeg fullt klar over selv Endret 29. juli 2005 av TrashMaster Lenke til kommentar
lagwagon2 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hørte jeg 4fun.no ? http://4fun.no/catalog/popup_image.php?pID=36 BUSTED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå