Åsmund@ATi Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hei! Har kommet til det problemet at jeg, ikke vet hva slags hovedkort, som passer meg best: pc Brukes for det meste til Klokking, Spilling, bilde og fotoredigering. Har følgende Pc utstyr: Prossesor: AMD SD 4000+ og 3500+ NC. Ram: OCZ 3200 E.L rev.2 (2x512ram) samt OCZ 2048mb kit, 3200E.L 2.3.2.5) ent så selger jeg Rev2, eller så bruker jeg alle 4 brikkene. HDD: Raptor 74GB, samt flere hdd. Skjermkort: Sapphire X850XT PE ( snart Gainward 7800GTX, men har ikke tenkt på noe SLi PSU: Mist 500watt eller OCZ 520watt, er ikke helt sikker enda. Kabbinet: Lian Li PC70USB Vannkjøling kommer snart Swiftec G4 storm kit. Har drever å tenkt på noen av disse: * Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 * Asus A8N-SLI Premium * DFI Lanparty NF4 SLI-DR hovedkort * DFI Lanparty NF4 SLI-D hovedkort * DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort * Abit Fatal1ty AN8 Hovedkort for S939 * MSI K8N NEO4 Platinum nforce4 Ultra evt Diamond. Trenger hjelp! Blir snart grå i håret fordi jeg ikke klare å besteme meg Har sett finger på et DFi Lanparty Sli D/DR evt ultra-D fordi jeg bruker ikke SLi, men siden DFi kommer med et layout (samme som Crossfire) så kan det være, det endelige valge, men det korte kommer jo ikke før sept/oktober. Men bare for å få en ting klart, kan man bruker 4 minnebrikker på noen av de DFi korta? Eller har det samme sykdommen på alle korta? Mange sier at DFi ikke er et 24/7 kort. Trenger RÅD. Endret 28. juli 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) * DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort (hva står UT for?) Hva er det folk gjør for å friske på hårfarven, toning? Hvis du bidrar med presisering av bruksområde og ønsker, så vil nok medlemmene her lempe inn råd som forhindrer videre forørkning av hårstatus... Mitt bidrag ontopic: This is the Lanparty NF4 Ultra-D from DFI. What does the "D" stand for? I have absolutely no idea... But according to the box, the "UT" stands for "UV on, Tweak Fun!" Endret 28. juli 2005 av Zink Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 * DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort (hva står UT for?) Hva er det folk gjør for å friske på hårfarven, toning? Hvis du bidrar med presisering av bruksområde og ønsker, så vil nok medlemmene her lempe inn råd som forhindrer videre forørkning av hårstatus... Mitt bidrag ontopic: This is the Lanparty NF4 Ultra-D from DFI. What does the "D" stand for? I have absolutely no idea... But according to the box, the "UT" stands for "UV on, Tweak Fun!" Har funnet det ut, litt dumt av meg å skrive det, vise det 1min etter på hehe! Men har ikke fått noe hjelp enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå