Patience Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nå orker jeg ikke å lete lenger.. Jeg vet det er et program laget som freeware der ute, som tillater deg å sende SMS, redigere kontakter etc via kabel eller bluetooth.. Det har vært nevnt her før.. men jeg finner det ikke... Hva hette det programmet? Lenke til kommentar
Fabber Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nå orker jeg ikke å lete lenger.. Jeg vet det er et program laget som freeware der ute, som tillater deg å sende SMS, redigere kontakter etc via kabel eller bluetooth.. Det har vært nevnt her før.. men jeg finner det ikke... Hva hette det programmet? Jeg vil anbefale FMA, da det er det jeg bruker. Du finner det her: http://fma.sourceforge.net/ Versjon 2.0 stable er sikrest å bruke, da det er mest stabilt, men 2.1 beta funker også utmerket, men vær klar over at den henger seg innimellom. Versjon 2.1 beta er forbedret mye i forhold til "stable releasen", og denne kan du i tillegg også laste ned norsk språkpakke til. Verdt å prøve. Synes du den er for ustabil er det bare å avinstallere å kjøre 2.0 (og vente til 2.1 stable kommer). Har prøvd diverse andre, men vil nok bare anbefale denne. mvh Fabe Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Hjertelig takk Det var AKKURAT dette programmet jeg leita etter ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå