AMD-King Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg hører at folk spiller WoW med Cedega i Linux. Hører også at spillene går raskere. Hva med en test der dere tester populære spill i windows og linux. Her sjekker dere kompatiblitet og ytelse. Gjerne i samarbeid med gamer.no? Dette er noe som ville vært meget kjekt å vite for folk som har windows bare pga. av spillene. EDIT: Ny tråd: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=449717&hl= Endret 28. juli 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Tanken er god, men tror ikke at det kommer til å bli aktuelt som en artikkel på Programmer.no. Muligens som en artikkel på Gamer.no, med en ingress med medfølgende lenke til artikkelen, på Programmer.no. Endret 28. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Dette hadde vært konge Hadde jeg hatt en litt bedre PC, Windows og noen spill så skulle jeg gjerne testet selv. Lenke til kommentar
Leif-Ove Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hva er poenget med å lyve, sim? Det er da en kjent sak at du er en heftig Windows XP-bruker... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Stenges Ny tråd er oppretta i rett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg