Gå til innhold

Elendig kundebehandling av Tele2


Anbefalte innlegg

Har aldri skjønt hvorfor noen velger Tele2 fremfor andre operatører, de er jo slettes ikke billige og med en slik kundeservice så har de vel ingenting annet å slå i bordet med heller?

 

Jeg syntes personlig Tele2 Champion er ett svært billig abbonement, og de har i tillegg Telenor-dekning som er en positiv ting for min del! Ellers har jeg hatt hell med kundeservicen deres, men jeg har hørt noen "skrekk-historier" tidligere angående elendig service. Men tok sjansen. og personlig angrer jeg ikke!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har sittet her og lest gjennom hele siden din Erik..

Selv har kjøpte jeg telefon i forrige måned med Tele2 Pluss abbonement.

Har allerede begynt å tvile på seriøsiteten, ettersom min første faktura burde vært her for snart 3 uker siden.

 

Selv om jeg har vikla meg inn i noe svært, får jeg ta tipsene til følger

og vente med tålmodighet til Juli 2005 når jeg kan bli kvitt elendigheten.

 

Jeg burde vel nesten ha visst bedre...

Lenke til kommentar

fikk positiv opplevelse i dag jeg:

 

Lefdal kansellerte sansynligvis ikke bindingen etter heving av kjøp.

Kundebehandler ville ha 30 kroner for å utsette fakturaen, slik at jeg kunne få tid på å undersøke saken.

 

Ringte direkte til hovedkontoret og fikk snakke med en dame der. Hun lovte å sende saken videre omgående. 5-6 min etterpå ringer en ny person opp. Han godtar forklaringen min (uten krav om at jeg beviser at butikken ble klaget inn for forbrukerrådet med krav om heving av kjøpet), og han fjernet bindingen.

 

ble veldig fornøyd med det :)

 

aldri opplevd at det går så lett før, derfor fikk forhandler en kraftig mail med beskjed om at dette måtte rettes opp i.

(angrer ikke på tonen i mailen et sekund. Slik de har vært mot meg, så fortjener de ikke å få tvilen på deres side)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...