Gå til innhold

Elendig kundebehandling av Tele2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for at du gav meg mot til å fullføre ryddingen av giro/avtaler/mm-permen min. Ligger nå med papirer utover hele soverommet, noe jeg må få rydda opp i, men det kreves jo et fryktelig tiltak for å sette seg ned med noe sånt.

 

Igjen ser jeg hvorfor det er nødvendig med fullstendig kontroll på papirer, flott at folk ikke gir seg!

Lenke til kommentar

Hahaha

 

Fantastisk, sånne innlegg liker man.

 

Lurer på om det skjer det samme med alle kundene som har benyttet 3G gratis gjennom Tele2. Er jo samme prinsippet der ettersom jeg har forstått.

 

Har aldri skjønt hvorfor noen velger Tele2 fremfor andre operatører, de er jo slettes ikke billige og med en slik kundeservice så har de vel ingenting annet å slå i bordet med heller?

Lenke til kommentar

Ganske utrolig historie egentlig, flott du fikk medhold ihvertfall. Hadde noe ligende med tiscali (som heller ikke er kjent for sin gode kundeservice). Fikk heldigvis løst denne etter utallige brev til forbrukerombudet og til slutt gav tiscali seg. Tok meg et halvt år den saken.

 

Tror nok ikke jeg kommer til å velge tele2 på mobilfronten nei. Chess har så langt vært langt mer å stole på!

Lenke til kommentar
Ganske utrolig historie egentlig, flott du fikk medhold ihvertfall. Hadde noe ligende med tiscali (som heller ikke er kjent for sin gode kundeservice). Fikk heldigvis løst denne etter utallige brev til forbrukerombudet og til slutt gav tiscali seg. Tok meg et halvt år den saken.

 

Tror nok ikke jeg kommer til å velge tele2 på mobilfronten nei. Chess har så langt vært langt mer å stole på!

Chess har rota litt med regningene mine, så siden de kun er ørlitebittelite billigere enn Netcoms Smarttalk er det Netcom for min del.

Lenke til kommentar

...stiller spørsmål til om brukernavn "Tele2" bare har rent mel i posen. Leste siden hans grundig, og i første klagebrev av 05. januar skrev han at han skulle slutte med GPRS fra den dato. Et par måneder senere mottar han faktura for GPRS bruk i januar på 3000!!!! Dessuten nekter han å betale for denne også. Han har sikkert rett i at de to første fakturaene skulle frafalle GPRS-krav, den siste derimot....

Lenke til kommentar
...stiller spørsmål til om brukernavn "Tele2" bare har rent mel i posen. Leste siden hans grundig, og i første klagebrev av 05. januar skrev han at han skulle slutte med GPRS fra den dato. Et par måneder senere mottar han faktura for GPRS bruk i januar på 3000!!!! Dessuten nekter han å betale for denne også. Han har sikkert rett i at de to første fakturaene skulle frafalle GPRS-krav, den siste derimot....

Hvis du leser nøye og ser på regningene så ser du at han gjorde som han sa: Sluttet med GPRS når han fikk vite at det kostet pengene. Regningene kommer en stund etter at perioden er fullført.

Lenke til kommentar
Hvis du leser nøye og ser på regningene så ser du at han gjorde som han sa: Sluttet med GPRS når han fikk vite at det kostet pengene. Regningene kommer en stund etter at perioden er fullført.

I følge hans sider så viste regningen for januar (som han mottok 27. februar) GPRS kostnader på over 3000 kroner. Han sluttet ifølge brev av 5. januar med bruk av GPRS.

 

Når en tar hensyn til hans bruk i november og desember kan han umulig ha klart å bruke for 3000 kroner på de 5 dagene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...