tele2 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Før man bestemmer seg for hvilken teleoperatør man skal velge kan det kanskje være interessant å se på hvordan selskapene behandler kundene sine. Her er et eksempel: http://www.tele2kundeservice.com/ Hilsen fra en rimelig forbannet ex-kunde Endret 28. juli 2005 av tele2 Lenke til kommentar
JimL Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Takk for at du gav meg mot til å fullføre ryddingen av giro/avtaler/mm-permen min. Ligger nå med papirer utover hele soverommet, noe jeg må få rydda opp i, men det kreves jo et fryktelig tiltak for å sette seg ned med noe sånt. Igjen ser jeg hvorfor det er nødvendig med fullstendig kontroll på papirer, flott at folk ikke gir seg! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hahaha Fantastisk, sånne innlegg liker man. Lurer på om det skjer det samme med alle kundene som har benyttet 3G gratis gjennom Tele2. Er jo samme prinsippet der ettersom jeg har forstått. Har aldri skjønt hvorfor noen velger Tele2 fremfor andre operatører, de er jo slettes ikke billige og med en slik kundeservice så har de vel ingenting annet å slå i bordet med heller? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har aldri likt Tele 2 og kommer aldri til å like de heller etter å ha lest dette. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Huff, dette var ganske forferdelig ja. Er sikker på at Tele2 ikke blir min nye fastleverandør. Endrer litt på trådens emnefelt så den kan overleve i forumjungelen Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kult å lese en uke etter jeg bestilte Tele2 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ganske daarlig ja, og utrolig at ikke han som ringte deg flere ganger ikke ordnet opp i det. Naar man maa gaa saa langt som til en nemnd er det noe feil et sted og denne gangen ikke hos kunden... Aldri Tele2 paa meg! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg gikk over til Telenor pga. dårlig kundeservice eller Amatørmessig oppførsel fra Tele2 sin side. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg gikk over til Telenor pga. dårlig kundeservice eller Amatørmessig oppførsel fra Tele2 sin side. ELLER? Er du ikke sikker på hva det var? Hva med begge deler? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ganske utrolig historie egentlig, flott du fikk medhold ihvertfall. Hadde noe ligende med tiscali (som heller ikke er kjent for sin gode kundeservice). Fikk heldigvis løst denne etter utallige brev til forbrukerombudet og til slutt gav tiscali seg. Tok meg et halvt år den saken. Tror nok ikke jeg kommer til å velge tele2 på mobilfronten nei. Chess har så langt vært langt mer å stole på! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg gikk over til Telenor pga. dårlig kundeservice eller Amatørmessig oppførsel fra Tele2 sin side. ELLER? Er du ikke sikker på hva det var? Hva med begge deler? Jeg er ikke usikker med Det er både dårlig oppførsel og dårlig kundeservice. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ganske utrolig historie egentlig, flott du fikk medhold ihvertfall. Hadde noe ligende med tiscali (som heller ikke er kjent for sin gode kundeservice). Fikk heldigvis løst denne etter utallige brev til forbrukerombudet og til slutt gav tiscali seg. Tok meg et halvt år den saken. Tror nok ikke jeg kommer til å velge tele2 på mobilfronten nei. Chess har så langt vært langt mer å stole på! Chess har rota litt med regningene mine, så siden de kun er ørlitebittelite billigere enn Netcoms Smarttalk er det Netcom for min del. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Var ute for stort sett det samme etter å ha hatt internett hos dem i et par år. Sa opp, mista aksessen, mens regningene forsatte å komme. Mye rot fra deres side, gikk til inkasso, men jeg nekta å betale. Ornda seg etter mye om og men etter ca 6mnd. Lenke til kommentar
jejono Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ...stiller spørsmål til om brukernavn "Tele2" bare har rent mel i posen. Leste siden hans grundig, og i første klagebrev av 05. januar skrev han at han skulle slutte med GPRS fra den dato. Et par måneder senere mottar han faktura for GPRS bruk i januar på 3000!!!! Dessuten nekter han å betale for denne også. Han har sikkert rett i at de to første fakturaene skulle frafalle GPRS-krav, den siste derimot.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ...stiller spørsmål til om brukernavn "Tele2" bare har rent mel i posen. Leste siden hans grundig, og i første klagebrev av 05. januar skrev han at han skulle slutte med GPRS fra den dato. Et par måneder senere mottar han faktura for GPRS bruk i januar på 3000!!!! Dessuten nekter han å betale for denne også. Han har sikkert rett i at de to første fakturaene skulle frafalle GPRS-krav, den siste derimot.... Hvis du leser nøye og ser på regningene så ser du at han gjorde som han sa: Sluttet med GPRS når han fikk vite at det kostet pengene. Regningene kommer en stund etter at perioden er fullført. Lenke til kommentar
jejono Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvis du leser nøye og ser på regningene så ser du at han gjorde som han sa: Sluttet med GPRS når han fikk vite at det kostet pengene. Regningene kommer en stund etter at perioden er fullført. I følge hans sider så viste regningen for januar (som han mottok 27. februar) GPRS kostnader på over 3000 kroner. Han sluttet ifølge brev av 5. januar med bruk av GPRS. Når en tar hensyn til hans bruk i november og desember kan han umulig ha klart å bruke for 3000 kroner på de 5 dagene! Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 .. Hmm, jeg var kanskje litt kjapt ute i svingene. Tror likevel at han har relativt rent mel i posen. Fikk inntrykket av han som en seriøs bruker og skribent, men er enig i at 3000 kr på 5 dager er mye. Lenke til kommentar
clario Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kjempebra kjempet ! Ikkje la de overlegne drittsekkene ta knekken på deg !! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Tele2 er flinke, de - på telefonsalg. De har ringt og mast på meg noen ganger, men har ikke kommet så langt med det. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Beste innlegget på flere uker. Helte-innlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå