SaiMANN Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har spilt gitar mange år nå, og begynner mere og mere og like bassgitar, så jeg tenke jeg skulle kjøpe meg en brukt bassgitar for litt over tusenlappen, men problemet er at jeg har lite peiling på bassgitarer, men jeg fant en som solgte en J&D YCJ Jazz Bass som ser slik ut: Noen som vet hvor mye en sånn gitar er verdt? Han skulle ha 1500,- får den ca. Men han hadde ikke særlig peiling på bass gitarer selv, så han var litt usikker. Den er veldig lite brukt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har spilt gitar mange år nå, og begynner mere og mere og like bassgitar, så jeg tenke jeg skulle kjøpe meg en brukt bassgitar for litt over tusenlappen, men problemet er at jeg har lite peiling på bassgitarer, men jeg fant en som solgte en J&D YCJ Jazz Bass som ser slik ut: Noen som vet hvor mye en sånn gitar er verdt? Han skulle ha 1500,- får den ca. Men han hadde ikke særlig peiling på bass gitarer selv, så han var litt usikker. Den er veldig lite brukt. Vel, for det første, det er en dedikert bass-topic her. For det andre, er ikke så sikker på det merket. Du får mange andre bra, brukte basser. Som f.eks denne. Den koster da litt mer, men er mye bedre, tror jeg. Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Jaok. Men skal ikke bruke den til noe seriøs spilling altså, så 5000 alt for mye for meg :\.. Men skjekker litt mere på musikkweb jeg Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Se på finn.no Der har de en del basser som er billige og bra Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg vet, har sett noen fete der, men grunnen til at jeg lurer på akkurat denne bassen er at jeg skjenner han som skal selge den, så da slipper jeg porto og sånn styr, hvis det skal dukke opp no! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Men hvis du kjenner han du skal kjøpe den av så er det ganske lurt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå