HappyStabby Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Har gått til innkjøp av en Samsung E720 å har ett pat små ting som jeg plages med... *Jeg prøver og legge ett bilde opp mot brukernavn.bilde, Valg Lagre som - Caller ID, får da følgende mld, "telefonminnet er tomt" *Ved sending av SMS og jeg velger siste motaker, da får jeg opp listen over de siste motakerne jeg har sendt til, velgder da, den øverste på listen eller hvor som helst.. og får da opp følgende mld "Ingen Tilgang". Hva er det jeg gjør feil her? Endret 28. juli 2005 av Martyrium Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Er FDN-modus deaktivert? Hadde selv problemer med å få tilgang til kortet, utgående samtaler med ukjent nr.etc Trenger PIN2 for å gjøre dette. Du finner det under Innstilling > Sikkerhet > FDN-modus Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Har ikke den Valgmuligheten, på sikkerhet er det disse 1. pin Sjekk. 2. Endre Pin 3.Telefonsperre 4. Endrer passord 5. Personvern , deaktivert 6. Sim Sperre, Deaktivert Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Merkelig.. hos meg er åttende valget, FDN-modus. Da vet jeg sannelig ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå