Ourasi Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ifølge Gainward kommer det et 7800GTX i AGP versjon fra dem, når det kommer er ikke fastsatt. Litt lei av at nvidia prøver å tvinge alle over på PCI-express for derfor å tjene på salg av hovedkort også. Bravo Gainward;) Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Næmen HYSJ da! Øyvind må ikke få vite dette for en hver pris!. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Veldig viktig at det kommer i NATIVE agp, en agp bro som senker ytelsen vil betraktes som en ikke agp versjon om den bygger på PCI-E. Veddemålet til OD gjelder om det kommer et skjermkort fra Nvidia som støtter PCI-E direkte ikke gjennom noe hokus pokus pci-e to agp bridge. Fristen for at kortet skulle være ute var også August måned. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 fint da må han vell sykkle Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Næmen HYSJ da! Øyvind må ikke få vite dette for en hver pris!. 2late.. han leser allerede Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Rykter! Kan du vise til noen nyheter el. offisiel uttalelse om dette, eller? Bare lurer Jeg leste også denne posten på Guru3D, men hvorvidt man skal stole på det der, er vel opptil enhver og avgjøre. Personlig, er jeg skeptisk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nice pic Dahle Har du begynt treninga da? Når tror du du er klar for turen? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nice pic Dahle Har du begynt treninga da? Når tror du du er klar for turen? Ser du det ikke? Er jo Dahle som jogger i bakgrunnen i den rosa lignene tangaen. Kanskje litt uklart, men hvis du fokuserer lenge nok, ser du det.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Pøh ! Første bølgen kommer til å viske vekk teksten din.... Les her og notice the date and time: Keine AGP-Version der GeForce 7800GTX Nvidia wird aller Voraussicht nach keine AGP-Version seines neuen Flagschiffs GeForce 7800GTX bringen. http://www.gamestar.de/news/hardware/26588/ Endret 28. juli 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Lol! Står det *fritidsproblemer* i panna di eller? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 :!: blir vel sykkeltur vel? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) * tekst som bølgen tok med seg* Ø.D, hva syns du om siggen min, vet du svaret ? Edit: sorry Ladys, for mye Off topic.... Endret 28. juli 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jarmo: Draget på fine damer? han: http://www.sherylcrow.com/ jeg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259248&hl= On topic: Når gainward sier de kommer med den på AGP, tar det ikke lang tid før de andre lunter etter Lenke til kommentar
krolf Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hehehehe.... Dahle du ruler ! Tysken min er dog rusten, siden det er over tyve år siden da jeg hadde det på skolen. (Det var da vi gikk tre mil hver vei og snøen lå to meter tykt hele året Men uansett så ser det da ut som at det står at det ikke kommer noen 7800GTX i AGP versjon i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Også du min sønn Kristian også du.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå