Mobilguiden666 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) OPPDATERT! Da var Denne i hus :-) Endelig! i pakken: Datakabel - SORT Telefonen - SORT HF - SORT lader - SORT handstrap - SORT Telefonen er i sort og har en slags softplast finish, lik V300 fra Motorola. Utolig digg. Ligger godt i hånden og er utolig lekker. Skjermen er MEGET bra. Nytt for E730 er at bildet legger seg over hele skjermen. Noe jeg har savnet!! Telefonen er kjapp i menyene og er lik E720. Førsteinntrykket etter noen timer er MEGET bra! lydkvaliteten og lignende er ikke testet enda, men testets utover kvleden og morgendagen. Bilder kommer mot X480 og E720 :-) Stay tuned: Da har jeg hatt denne en stund nå. Lydproblemet fra E720 er fikset! Da er bildene tatt! ( bildene er tatt i 1 MP oppløsning ) håper disse faller i smak Endret 30. juli 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Se der ja,akkurat det jeg har ventet på. Venter i spenning for mer Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Det høres supert ut!! Jeg gleder meg til å høre om samtalekvalitet, SMS-skriving etc etc. Hvor fikk du tak i telefonen forresten? Ser ikke ut som om noen av nettbutikkene har den på lager... Endret 28. juli 2005 av sverrelerre Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du har vel ikke fått testet batterilevetiden noe særlig enda? Hadde vært kjekt om du kunne gjøre det det jeg er mest spent på... Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Denne telefonen ble sendt ut bla fra telefast igår (torsdag) og er i butikkene fra og med idag(fredag)... Det er iaff da vi har den -KSH Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Denne telefonen ble sendt ut bla fra telefast igår (torsdag) og er i butikkene fra og med idag(fredag)... Det er iaff da vi har den -KSH De butikkene som ligger i Oslo-området eller i Sandefjord-området fikk den i dag... Den kom tross alt til Dangaard på onsdag ettermiddag. Lenke til kommentar
Xavier Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 MPX.no har 4 stk på lager nå (i morgest var status "ubekreftet" en eller annen gang uti august). En av de 4 er snart på vei til meg håper jeg.. Lenke til kommentar
iktst Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Håper den har kommet til butikkene i stavanger området.. Har spurt etter den en stund nå... Lenke til kommentar
iktst Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Da har jeg endlig fått tak i en jeg også Står ingenting i instruksboken om hvor lenge den skal lades første gang. Noe som vet?? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Har tittet litt på denne telefonen i butikken idag, og kan bekrefte at den er serdeles fresh !! Eneste som faktisk stopper meg fra og ta den ibruk er at vi imorgen får Samsung Z500 :) -Kristoffer *Edit - Legger med et livepic Har dessverre bare et råttent webcam for hånden nå, for heller legge til noen bedre bilder når z500 ankommer imorgen Endret 29. juli 2005 av DoffeY Lenke til kommentar
heier Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Noen som har et par bilder tatt med kameraet på E730 de kan legge ut? Interessert i å se hvordan kvaliteten er... Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 HVA! fikk du med data kabel??? det fikk ikke jeg! kjøpe den lørdag på siba. urettferdig! Hvor får man kjøpr Bluetooth Dongle? For en billig pris. Forresten HELT nydelig telefon!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvor får man kjøpr Bluetooth Dongle? For en billig pris. https://prisguiden.no/vis_kategori.php?cat_id=48 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sykt pen telefon det der. Kan den vibrere å ringe samtidig, eller sliter ennå samsung med å skjønne det? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Denne finnes i tre utgaver for de som er intr. SORT RUBBER SILVER SORT LAKK Lenke til kommentar
milkshake Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Denne finnes i tre utgaver for de som er intr. SORT RUBBER SILVER SORT LAKK Å, det var bra! Var ikke helt glad i den sorte fargen. Har du bildeeksempler på de andre fargene? Skal kjøpe den snart Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Legger du ut en lesertest? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 den kan vibrere og så ringe og bare vibrere, og bare melodi. Det er alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå